Компанія "Кактус"
В наш час дуже складно бути унікальним, особливо коли ти Інтернет-провайдер. Нам це не завада! Інтернет-провайдер "Кактус" відрізняється своїм стійким, але в той же час миролюбним характером.
Чому саме "Кактус"?
Ми цінуємо та поважаємо наших користувачів. "Кактус" розуміє, що відношення між клієнтом та провайдером має бути без «колючок».
"Кактус" враховує складну фінансову ситуацію в Україні, тому у нас оптимальні тарифи за співвідношенням ціна/швидкість. Никаких ограничений по объёму скачанной информации – это давно стало трендом современного провайдера, "Кактус" не исключение.
"Кактус" – Інтернет, який не колеться! Багато сенсу закладено у наш лозунг. Наша компанія завжди прозора перед вами. Ми проти прихованих умов та підводних каменів у взаємовідносинах з клієнтами.
Маючи особистий досвід у побудові телеком-мереж з 2005 року, ми намагаємося врахувати всі побажання наших клієнтів і дати вам те, на що інші компанії не звертають уваги.
В "Кактусі" працюють співробітники з величезним досвідом. Ми зібрали для вас команду, котра може вирішити будь-яку поставлену задачу.
Кактус. Потрібен Інтернет – подключай кактус к своему компьютеру!
Підключивши своїх друзів до Інтернету Cactus ти гарантовано отримуєшь 1 місяць інтернету для себе і для друга. Більше друзів — більше безкоштовного Інтернету!
При оформлені договору на підключення Ваш друг повинен повідомити номер Вашого договору. Після підключення, новий та існуючий абонент отримують по місяцю користування Інтернетом Cactus згідно діючого тарифу. Кількість залучених друзів за Вашою рекомендацією не обмежується.
Тепер будь-який користувач послуги інтернету від компанії Cactus отримує 2 місяці інтернету у подарунок при сплаті одним платежем 10 місяців. Нарахування бонусів безпосередньо на рахунок проходить після звернення до абонентського відділу.
Увага!!! Акція «12 за ціною 10» діє для усіх тарифних планів абонентів.
Інтернет лагає кожні 3 дні , техпідтримка стверджує, що проблем немає ! Спочатку казали , що можливо в мене проблема з роутером !!! Купив новий роутер, проблема не зникла ! Працює 3 дні , потім треба дзвонити в тех підтримку , щоб перезавантажували сесію !!! І так кожні 3 дні ! Якщо ви позіціонуєте себе як якісний провайдер , то на практиці це не так !!!!!