Оплата 1200 грн раз на 6 міс
Київстар Домашній Інтернет є однією з провідних послуг забезпечення доступу до інтернету в Україні. Цей сервіс надає клієнтам стабільний та швидкий інтернет у домашніх умовах. Однією з ключових переваг є широка географічна доступність, що означає, що мешканці різних регіонів України можуть скористатися цією послугою.
Київстар Домашній Інтернет пропонує різноманітні тарифні плани, що враховують потреби різних користувачів. Вони включають в себе швидкості з'єднання, обсяги трафіку та інші додаткові можливості. Крім того, надається підтримка та сервіс високого рівня, щоб забезпечити задоволеність клієнтів та оперативно вирішувати будь-які питання чи проблеми.
Завдяки сучасній технологічній базі та постійному розвитку, Київстар продовжує розширювати можливості свого Домашнього Інтернету, надаючи користувачам доступ до новітніх технологій та забезпечуючи надійний зв'язок у будь-якому куточку країни.
При подключении услуги вы получаете фиксированную скидку -100 грн на текущий +2 следующих месяца. Скидка доступна только при новом подключении услуги Домашний Интернет, или при условии, что прошло более 12-ти месяцев с момента прекращения пользования услугой.
З початку грудня немає інтернету . Заплатила тариф 330 гривень . Домашній інтернет ,намагалась говорити з співробітниками, відправляли в технічну підтримку . Все робили ,по рекомендаціям технічної підтримки ,але все одно не працює інтернет . Київстар шахраїв ,послуга оплачена ,але вирішити питання ніхто не хоче . Третій рік користувалися ,а тепер нікому не рекомендую . Бо будуть Вас посилати ,куди тільки можна ,але проблему не вирішать …
Не працює при відключенні світла та відригує інтернет стабільно раз на декілька днів, для відновлення підключення треба витягнути кабель з роутера та вставити назад. Подав заявку на ремонт обладнання 10.09, так от вже 16.12 і мені й досі обіцяють, що відремонтують, буду змінювати провайдера
Обіcцяного інтернету під час відключень світла, як заявляли, немає і близько. Спочатку підключення працювало близько 1 години 20 хвилин, потім — лише 40 хвилин. А тепер уже два тижні інтернету взагалі немає. Швидкість, коли інтернет працює, нормальна. Але обслуговування залишає бажати кращого. У підтримці дають лише порожні обіcцянки, а проблему не вирішують. Не дякую за “супер” сервіс!
Вчора підключив домашній інтернет від Киіівстар. Перейшов на Київстар з однією метою - забезпечити себе інтернетом під час відключення світла. Обіцяли в Київстар що проблем не буде. На зараз під час відключень світла інтернету немає. Всі спроби звязатися з оператором (неодноразові) успіху не мали, спробував всі можливості. Таке враження що додали мене у небажані списки. Не раджу нікому. Звичайні шахраї, тільки масштаб інший. Відмовляюсь від послуг, і мобільний і домашній інтернет.
Подключил недавно в пакете гигабитный интернет все было норм до следуюшего дня гиг пропал только 100м все перепробывал и на прямую тоже. теперь связи нет из подержки мороз полнейший . По монтажу и процесу подключения все на отлично.
Жахливий інтернет ! Не працює кілька днів не можливо звʼязатись з сервісом, нема жодного зворотного звʼязку! Розглядаю інші варіанти щоб відмовитись від Київстар
Якщо просто підключити і усе, то норм. Користуюсь вже років п`ять як мінімум, перебої ставались вкрай рідко, швидкість адекватна була що на 100мб. що на 1гб. Але в реаліях відключень світла ні в які ворота, заскамили так серйозно. Вже майже рік намагаюсь добитись щоб вирішили проблему з тим що інтернет працює менше заявленого ( на сьогодні він без світла не працює взагалі вже до речі, з кожними хвилями відключень було все менше і менше )
Я с 2000, а может и раньше…, не помню уже… с Киевстаром… это ужас, что сейчас… нет инета, нет связи постоянно. И повышают тарифы опять!!!!!!!!!!!!! Друзья перешли на лайф и довольны☝️
В місті Новояворівськ вже як місяць, 2 рази на кожні 30 хв пробадає і появляється інтернет. Неможливо іграти в ігри, а також стрімити, бо постійно пропадає інретнет. Так проблема спостерігається не тільки в мене одного, а й в інших користувачів домашного інтернету від Київстар. Написали на тех підтримку Київстар, вони пропонують майстра, так це проблема не тільки в мене, це загальна проблема по місту Новояворівськ. Вже і підключали кабель на пряму, бо говорили, що це через роутер, нічого не міня
Не працює та.намагаєшся подивитись і тільки і робиш,що перегружаєш тюнер
Після відключення світла інтернета хватає на 1 годину, буду шукати іншого провайдера
Останні дні у всіх спостерігаються перебої в інтернет підключенні домашнього інтернету. Коли вирішать цю проблему?
Без світла зв`язок присутній від 40 хвили до 1.5 години. Заявлені 3 години - це неправда.
1. Інтернет взагалі не працює при відключенні світла. 2. Я підключив інтернет 12.11 (оплатив інтернет та статичну адресу) але доступ до інтернету я так і не отримав. Подав заявку на гарячу лінію чекаю вже 20 днів, інтернету нема. Ніхто не дзвонить не інформує А сьогодні 04.12 я зателефонував на гарячу лінію і виявилось, що мені вже потрібно поповнити рахунок. Хоча я інтернетом не користувався взагалі його в мене не було від самого початку як я його оплатив. Дуже дивна ситуація.
У меня старый телевизор обещали дать приемник не дали, обращался по работе интернета после отключения электричества интернет работает буквально 40 мин. говорят специалисты занимаются, возможности перейти на другой пакет не представляют, только одни обещания.
Після відключення світла, інтернет зникає через 8 хвилин, півроку роблю заявки, ніхто нічого не виправляє! (Їм чхати на розпорядження НЦУ 154/1959 Розпорядження НЦУ про забезпечення сталості електронних комунікаційних мереж в умовах воєнного стану) Буду переходити до їншого провайдера.
Київстар домашній інтернет. Швидкість ніяка 20 із 100 м/с це стабільно днем а ввечері зовсім плохо. Обіцяний інтернет без світла не працює не секунди. Обманюють людей. Оператор заявки не фіксує, робітники шаблоном відповідають що перевіряють обладнання якого нема щоб працювало без світла. Це 3 місяця обіцянок. Рекомендую провайдера нічого не робить.
Швидкість не та яка заявлена, без світла не працює ВЗАГАЛІ Від травня 2024 одні обіцянки і ніяких дій …
Отвратительное обслуживание
Не працює домашній інтернет при відключенні світла, як тільки відключають світло то інтернет зникає. Оператори брешуть, що хтось там щось ремонтує, але насправді ніхто ні х не робить, потім дають безлім на дзвінки і все цим закінчується, ЛОХОТРОН.
При відключені світла Не працює,вже 4 місяці відновлюють,кажуть якщо не подобається відмовляйтеся ,і так кожен раз вже 5 звернення ,і знову 30 діб ремонт
От резервного питания пишут от 3 часов будет интернет. Вообще не работает все это лажа просто замануха
Сам по собі інтернет непоганий, але обслуговування клієнтів просто жахливе. Клієнта завжди роблять винуватим, допоможуть лише в свою користь, ніколи не повернуть кошти, а запропонують ще доплатити. Якщо ти вирішив користуватись Київстар, то має знати, шо ти не маєш права на помилку, вона тобі буде коштувати дорого - мінус гроші, мінус настрій, мінус допомога. Тому краще оберіть провайдера, який цінує своїх клієнтів.
Почти год назад подавал жалобу, что интернет держит 15 минут, после отключения света. Спустя полгода ушел от Киевстара, потом мне позвонили сообщили что проблема устранена, подключился обратно, начались отключения, интернет все так же держит 15 минут, оператор сказал что они поменяли безперебойник, но как видимо нет. Симиренко 31
Перестаньте врать о работе интернета при отключении света по дому 7 на ул. Квартальной Днепр... Интернет уходит одновременно со светом...
При підключенні до домашньго інтернету на сайті та у оператора уточнювала чи буде працювати інтернет при відключеннях світла - мене запевнили, що відповідне обладнання в наявності і інтернет буде незалежно від наявності світла. В результаті світла - нема, інтернет - зникає. Оператор в кол-центрі каже, що це проблема обладнання, вирішення питання може тривати до 30 днів, при цьому плату за інтернет (який відсутній) стягують в повному обсязі. Коротше контора свідомо бреше, стягуючи гроші за послуг
Замовив 1гб інтернет , заставили чекати 30 днів , як дочекався то відключили інтернет зовсім , сижу вже 5 день без нього , приходиця міняти провайдера
Заявлені години(до 3 годин без світла), не відповідає дійсності , інтернета немає зразу після відключення. Дозвонитися оператору не реально, по номеру 460 кажуть у вас безліміт включили. У нас тариф все разом, (дружина користується і телефоном і домашнім інтернетом. ) А що робити іншим коли немає Wi-fi ? Що вони робили цілій рік, коли готувалися до відключень? Невже не можна було за цей час якийсь безперебійник поставити ? Напевно прийдеться шукати іншого оператора ...
У серпні провайдер обіцяв роботу у відключення впродовж 3-4 годин. Після підключення у вересні інтернет у відключення не працював, Київстар зафіксував проблему і обіцяв вирішити. Настали відключення у листопаді - інтернет так і не працює. Не рекомендую.
Третій день, не можуть підключити інтернет, а сьогодні переносять це все, ще на четвертий день. Нахабству Київстар в не має меж! Майстер "рукожопий", а оператори глухі! Сьогодні підключи інших, а з цією компанією зв`язуватись ніколи не буду!
Я не являюсь клієнтом послуга "Домашній інтернет" від київстар і чомусь вимушена слухати писк, що закладає вуха, коробки, що висить між поверхами. Усі звернення закінчуються повідомленням : ДОМАШНІЙ КИЇВСТАР: Шановний абонент! Термін розгляду Вашого звернення продовжено до 15.11.2024. З повагою, Київстар. І так вже другий тиждень і перед цим була та сама історія. Нікому не рекомендую підключатися до домашнього інтернету київстар "Домашній інтернет", клієнтів за людей не вважають(((
Полный отстой. Постоянные технические проблемы и нет интернета. С таким качеством услуг, кому нужен этот отстой? Не подключайтесь к этому провайдеру. Иало того, он еще и плейлисты режет
Підключили 7 днів тому. До цього дня інтернет ще не змогли випробувати адже його немає)))) Уявіть вам підключили, ви оплатили а його нема, і не було!!!! це самий жахливий банкомат адже провайдером його неможна назвати. Майстер окрім дня підключення був ще раз сказав що проблема в київстарі, оператори кажуть ваша заявка прийнята очікуйте, очікуйте чого пришестя, незрозуміло. Вже минуло 7 днів днів а вони так і не змогли відремонтувати щойнопідключений інтернет.
Постiйно пищить, . А на заявки на ремонт нiхтоне реагує. Категорично не рекомендую цього провайдера, бо вiд цiлодобового писку 7 днiв на тиждень, 12 мiсяцiв рiк у вас сiпатиметься око, чи обидва. Неможливо заснути в таких умовах.
КИЇВСТАР НАЙГІРШИЙ ОПЕРАТОР. 25.10.24 зробив спробу перейти з фізичної сім на Е-сім. Переходу так і не відбулось. Я зробив заявку на усунення проблеми. Максимальний термін виконання до 1.11.24-18:00. Так ніхто і не зв`язався. Я знову звернувся до оператора. Мені відповіли, що Е-сім не працює на цьому телефоні і можуть тільки відмінити заявку. Хоча на ідентичному телефоні працює. Я сказав щоб відмінили заявку, на що мені відповіли, виконання заявки ще 8 днів. Сім карта не активна вже 9 днів.
Самовільне підключення послуг провайдером, зі списанням коштів, вже вдруге
соседка задержала с оплатой на пол часа ,положила как всегда по тарифу 350 , оказалось уже 380 нужно - ну то ладно , доплатили , сказали инет появиться в течении 3х часов , уже 4-54 его как небыло , так и нет
Дуже жахливий за в`язок і інтернет Не рекомендую нікому Тарифи космічні Якість нульова Буду переходити на Лайф
Подключился в начале сентября. Подключили очень быстро в отличии от Vodafone, те сказали ждать 4 недели, в итоге прождали более месяца. У KS скорость соответствует заявленной. Работает без проблем. У Vodafone колебалось 400-800 мбит/c. Сервера для проверки выбирал местные. Опять же, узнавал специально, у KS нет никаких ограничений по объёму трафика в отличии от Vodafone (GPON) у которых ограничения в 10ТБ/мес.
Швидкість не відповідає дійсності 42 мегабіта все висне
Не компанія, а колектори, чиї працівники дзвонять і вимагають гроші
Жах, інтернет пропав в будинку, дозвонився до операторів кілька раз, сказали сталася аварія ремонтують, але вже тиждень немає і ніякої інформації. Діти не мають інтернету та й по роботі ніяк, але їм все рівно. Сервіс падає а ціни ростуть. Для чого оператори якщо вони не можуть надати інформації. Весь під`їзд вирішив шукати нового провайдера. Так що розчарувався я в цьому провайдерів, хоча колись вважав його найкращим.
Зачем отправлять смс в этом месяце вы можете уже пользоваться гигабитом, если по факту скорость передачи 100 мгб. Проверил оборудывания, роутер гигабитный, скорсть линии написанно 1000/1000 мгб, Состояние Internet скорость 1.0 Гбит/с. Но по факту при тестировании скорости линия всё тажа и скорость до 100 мгб.
Найгірший інтернет. Нвйогидніше ставлення до споживачів. У разі виникнення проблем чи поломок реакції 0. Заернення на гарячу лінію, в техпідтримку не жодних результатів. Просто відмовки типу "проблему знаємо, працюємо, строки полагодження невідомі". В кращому випадку шось полагодять через 3-4 тижні. А коли повідомляєш, що змінив провайдера, місяцями потім телефонують і намагаються обіцянками і цяцянками повернути. В жодному разі не рекомендую.
Дуде зручний таріф "Усе Разом"!!
Жах, що з вами трапилось??? Останні 2 неділі жодних відключень, все працює крім інтернету Київстар, це просто жах, під`єднаний один пристрій до WiFi і що??? Не працює, кіно, просте не може нормально загрузити, але кожен раз 300 грн. сплати... Ви зовсім позажерались Не шановні, буду відмовлятись і всіх кого знаю також відмовлю ...
Не міняють на підходящий тариф для мене,поганий інтернет. Телефонують,що номер заблокують,треба звернутися у іхнє відділення з документами,щоб зареєструватися. У відділенні сказали,що ім не треба мої документи і підключили мені контракт на 6 місяців,потім можна змінити. Натомість мені знову телефонують,начебто з"київстару"і говорять,що заблокують,і щоб я ішла реєструватися в відділення. Якийсь шахрайський кругообіг,вже набридло,гроші знімаються по декілька разів, інтернету нема
Дві неділі нестабільний інтернет. Майстер не приходить, постійно переносять візит. На тлф звернення тільки вибачаються. А дитина на онлайн уроках тільки й мучиться! Швидкісь 5Мбт замість 100. Потрібно шукати іншого оператора.
Подключил 1 гбит от КиевСтар. Мастер пришёл вовремя. Несколько раз переобжимал кабель, что-то не ладилось. Подключил, на на порту горит линк в 100 мбит. Мастер объяснил, 1 гбит появится в течение суток, мол сделают привязку к порту... Прошло 3 суток, порт как был в 100 мбит так и остался. Звонил в саппорт КС, сказали ждать до 22/10/2024. (полтора месяца) + денег сняли не 200, а что-то около 250. У себя я кабель сам переобжал, ничего не изменилось, как было 100 так и осталась. Жду Vodafone.
С первого дня лагал интернет , пришлю тех специалисты вроде устранили проблему , через день началось снова . 2 недели так продолжалось с момента подключения а затем интернет вообще пропал . Никому не советую никогда использовать этот интернет
Після відключення світла інтернет зникає через 5-20 хвилин. Безнадійно (( Заявка розглядається до 30 днів...
Київстар не працює під час виключення електрики Другий рік розповідають казочки про поточний ремонт і через місяць можливо але це не точно. ДВІ доби намагалась додзвонитись до живого оператора, їх бот просто "піпіпі". На підключення додзвонитись легко, а от коли стаєшь клієнтом ти нікому не потрібен. НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
При відключенні світла інтернет зовсім не працює але предлагають підключити більшу швидкість
Підключали вигідний тариф, обіцяли інтернет без світла до 4 годин, звісно його немає стільки, але це не головна проблема,проблема конкретно в моєму домі наступна: якщо акумулятор, який дає інтернет без світла повністю розряджається, то після увімкнення світла інтернет не з`являється ще 1-2 години, поки акумулятор не зарядиться. Ця проблема була з початку вимкнень світла, і все ще не виправилась, декілька разів подавали заявку, в підтримці відповідають шаблонними відповідями про технічний збій.
Підключили інтернет від Київстар лише тому , що провайдер обіцяв працюючий інтернет при вимкненнях світла до 4х годин - по факту з моменту підключення не працювало ні разу . Залишили вже декілька заявок , пройшло півтора місяці - результат нульовий . Київстар таким чином обманює людей та продає не існуючу послугу судячи з усього , просто заманюючи нових абонентів , так як при підключенні ти платиш за 6 місяців одразу
Другий чи,навіть, третій місяць поспіль одна й таж історія. Відключення домашнього інтернету, при звернені на гарячу лінію "технічні проблеми за вашою адресою". Після надають пакет безлімітного інтернету , якого по факту немає, підключення відсутнє, виявилося це тому,що закінчилися мобільні мегабайти, так як вони використовуються для роздачі інтернету на ноутбуці. Сьогодні о 9:53 приходить повідомлення,що відновлення доступу до інтернету домашнього відбулося, його, звичайно немає ще зранку.
Вже тиждень не працює домашній інтернет по адресі м. Львів вул. Стрийська 99 і неможливо додзвонитися до оператора .
Київстар став найгіршим та найхамовитішим провайдером домашнього інтернету!Без світла нічого не працює!!!Розриваю договір.
Пропадает свет и нет с ним(
Без світла не працює. Гавно!!!!!!
100 грн/місяць. Оплата 900 грн/пів-року. Нічого не напрягає?
Уманська 27 , при відключені світла інтернет послугою можно ще користуватися десь 1.5 години. Хоча в опису тарифу є інформація , що може працювати від 2 до 4 годин. Не раджу!
Нема нарікань на саму якість інтернету, але з 2022 провайдер не дуже щось зробив. Оптики проводити не хочуть, поставили судячи по всьому батареї на обладнання - але нічорта вони не тримають. Після достатнього періода часу зі світлом інтернету було 20 хвилин після відключення, далі пропав, і так після кожного разу. Те що тримає до 3 годин неправда... до 20 хвилин, не більше.
Це не провайдер а дно. Коли для підключення була обовʼязкова умова резервне живлення то всі кажуть так є: 3 рази перепитав, майстер перевірив каже є. І тут день Х проблеми з світлом а сране резервне живлення Київстару не працює. А тобі кажуть залиште заявку можливо завтра (ключове слово можливо) вам допоможуть у вирішенні вашого питання. Через деякий час світло появилося а от інтернет ніфіга! Чи порекомендую я комусь Київстар Ні,Ні, і ще раз Ні. Не ведіться на їхні акції бо це головний біль!!!!
В Днепре, на Янтарной 44, неделю нет интернета!!!!! Элементарного. За скорость молчу. Её нет, как и нета у нас, от слова совсем.Тех поддержка ничего толкового не говорит, врёт и увидивает. Это какой то ужас!!! И это в тяжелое время для страны, для людей.Будем все переходить к другому провайдеру. Киев стар, своей не компетенцией, беспомощностью уже достал людей!!! Этим отношениям к клиенту. Бегите от них!!!!
Поганий сервіс, зламався кабель та відказались ремонтувати. Не рекомендую користуватися домашнім інтернетом від Київстар!
Зник домашній інтернет у неділю, сьогодні четвер-немає майстра!!!! Постійно переносить дату візиту😡😡😡. Оператор сказав, що майстер не зміг прийти, переніс дату! В смислі переніс дату, а я зможу на той час, хто мене запитав? Домашній інтернет працює не досконало: постійно вимикається, швидкість знижується! Мобільний теж! Додатки відкриваються по 15 секунд, в приміщенні взагалі жесть-3G, буває навіть EDGE! Якщо є можливість підключити інший провайдер-зробіть це!
Більше 15 років з Київстаром, нарікань не було. Вирішила змінити провайдера домашнього інтернету (зручно ж зв`язок і інтернет в одному пакеті) і пошкодувала на 2й день. По перше всі нові пакети з нюансами. Не треба підключатися серед місяця!!!! Я підключилася 14го числа і була здивована, що вже 31 го треба нова абонплата. Друге, активувати суперсилу ви також зможете лише після другої абонплати. Співробітники компанії про це скромно мовчать. Розчарована, не люблю тихої брехні!
Ніколи і нікому б не порекомендувала б саме "Київстар домашній інтернет" більше тижня не можуть вирішити проблему. Гроші беруть вправно, а робити - то може й почекати.
Інтернет просто жах(особливо останній місяць ). За вечір(~4-5 годин) інтернет зникає вже більше 40! разів. Самий звичайний пошук завантажується від 30 сек до 2 хвилин! Якість з`єднання така ж жахлива... Ютуб зависає по 5 разів під час перегляду відео в якості 480р! Раджу невитрачати кошти й підключати нормального провайдера.
Пишут и говорят в отделении что на доме стоит бесперебойное питание, и при выключении света он будет держать до 4х часов. По факту, первый раз когда отключили интернет проработал 10 минут, второй раз когда отключили проработало 4 минуты. В киевстаре кричат что у нас все хорошо и он работает дольше, но по факту он не работает должно. Подключались именно из за этой функции и та которая не работает. Увы но заниматься этим никто не хочет
Не рекомендую, сервіс - нуль, не турбуються про клієнта, може бути відсутній інтернет 5 днів, кажуть якщо більше просто перерахуємо вам тариф, і все. Але від інтернета залежить робота, їх це не цікавить
Я порушення слуху неможу звонит тільки писати,бо як позвонит 460?
Користуюсь Київстар багато років і за ці роки накопичувалось багато неприємностей з боку Київстар провайдер, а саме. Перевели з оплати 400 грив. на 500, швидкість як була погана , так і залишилась іноді падає до 0 м біт. Зараз перейшов "Все разом максимум + т б класик" швидкість 1 г біт, оплата 500 грив. В реалі швидкість приблизно 81 м біт і ця послуга коштує по їхнім розцінкам 400 гривень. З працівниками зв`язатися не можливо. Поваги 0 до клієнтів. Вибери сам собі відгук , провайдер.
Заявки обробляють більше місяця,постійно проблеми з інтернетом
Настолько мягко сказано помет в курятнике настолько плохие люди . Вы можете только жрать деньги и вам все равно за то что если у человека кабинет или нет. Вам должно быть стыдно за такую работу. Я молчу вообще за вашу связь ужасную вонючую вагину . У вас было до войны все охуенно. А ваша робота операторов, просто пиздец. У вас на работе работают стажеры молодые или вы только тупых на работу принимаете? Люди я вас очень прошу не подключайте интернет этот!! Не пожалеете. Но если у вас долго не бы
Брехня, не працює інтернет ще 3 години після вимкнення світла, максимум годину було місяць тому, на сьогоднішній день 10 хв і немає
Два часа в день интернет, оставляем заявки уже месяц ничего не решилось ровным счётом.Все время пишут о источнике бесперебойного питания во время отключений света.Но у нас он тупо не работает,и никому нет до этого дела Есть свет нет интернета,нет света тоже нет интернета,ахренеть 2024 год на улице,а мы в каменный век скатывается.Киевстар неужели у Вас нет денег на это?
стоимость моего тарифа 175 griven/. Даже при наличии света интернет практически отсутствует и в это время даже мобильный интернет отсутствует. до подорожания хоть и медленно, но всё-таки работал. Дотяну до конца месяца и сменю провайдера.
Жах. Не рекомендую. Обіцяли "інтернет без світла". Я перейшов на дорогий тариф. Тягли дріт - пошкодили стіну, порвали шпалери, зламали плінтус. За фактом такого обладнання не існує в будинку. Просто брешуть. Беруть гроші за послугу, яку не надають. Заявку подав. Ніхто нічого не робив. При спробах зв`язатися кажуть, що термін розгляду заявки 30 днів. Минули 30 днів, нічого не зробили, сказали, що оформили нову заявку і її термін розгляду знову 30 днів. Ставлення до людей жахливе.
Після вимкнення світла вистачає на 2г іноді менше. Декілька раз залишали заявку, по пів місяця переносять після чого приходить смс, що питання вирішено при цьому 1й раз після вирішення стало гірше (лише 1г) 2й раз повернулось як було 2г інтернету після вимкнення світла.
З 01.07.2024р і зараз 11.07.2024р почав вимикатись домашній інтернет,світло є,а інтернету немає по 6 год,згідно графіку ДТЕК.Писав неодноразово,нічого не допомогає
К оператору дозвониться не возможно !!! Заявленые 4 часа интернета без света нету !!! Планирую переход на другого провайдера
В Київстар робота тільки на словах, насправді це повна кака.
Проблема как и у большинства, нет интернета во время отключения света, решают проблему полтора месяца, буду переходить на другого провайдера. 1+ оплата за мобильный и домашний интернет, которого нет во время отключения в приложении. Более того, меня обусловили тем что интернет во время отключения - будет....
із заявлениз 2 годин працює тільки 20 хвилин
Підключений домашній інтернет з роботою при відсутності електрики до 4 годин. Але з середини травня тримає всього хвилин до 30 без електрики. 20 травня подала заявку до технічної підтримки. На сьогодні - 30 червня - лише смс-ки з переносом строків обслуговування; оператори, які лиш розводять руками і відсутність будь-якого механізму з`ясувати реальні строки обслуговування.
Жахлива якість, швидкість в часи пік падає до мінімуму, при відключенні електрики працює хвилин 40-50 при заявлених "до 4-х годин" технічна підтримка зовсім не технічна і зовсім не підтримка. 4 доби зовсім нема інтернета, а мені розповідають одне і теж що спеціалісти вже працюють. При цьому міняють тарифи, підвищують ціни, але на якість це впливає тільки на зменшення! Не рекомендую цього провайдера!
Київстар вже допік так, що шукаю нового провайдера. Інтернет пропадає дуже часто, вони фіксують відсутність, але кошти не повертають!! Із заявлених 4 годин інтернету без світла, по факту є тільки 2 години, але зараз по моїй адресі і цього немає, заявку просто відтерміновують на пару днів і все, нічого не ремонтують!!!Шукаю нового провайдера, не раджу звязуватись з Київстаром нікому!!!!
Пользуюсь интернетом много лет (с 2015 +/-), недавно узнала, что провайдер установил в доме блок питание, чтобы интернет работал во время отключения. Прогнозируемое время работы - до 4 часов. По факту - не работает во время отключений, оставила уже вторую заявку, пока проблему так и не решили. Планирую переход на другого провайдера. Удобно конечно, что одна оплата и за интернет и за телефон. Но в текщих обстоятельствах отсутствия электроэнергии - этого мало.
Інтернет більше не працює ніж працює. При вимкненнях світла зникає через декілька хвилин і може не з`явитись більше в цей день ( хоча в рекламі вони запевняють, що до 4 годин працює без світла. Бували випадки коли цілу добу не було інтернета. і завжди в підтримці кажуть, що роблять все можливе. І на наступний день інтернет знов зникає і знов вони роблять усе можливе... і так кожен день! По якості самого інтернета, коли він всеж є, то зауважень немає. Але підключати не раджу, бо будете сидіти без
Киев, Строителей 32/2. Обещанных "до 4 часов" интернета без света нет и в помине. Помню год назад был весь подъезд обклеенный рекламой Киевстара. "Подключайте, гигабит, работаем без света, всего *** грн" - говорили они. Суровая рельность: Домашнего Интернета хватает на 10-20 минут без света, дальше его просто нет. Поддержка создала заявку, жду с 05.06. На вопрос, а в чём проблема, плата 300 грн, у вас топ3 налогоплательщика нет павербанка на станцию по адресу? -Ну он как бы есть или там техничес
Киевстаром пользуюсь более 10 лет , всё было хорошо , но вот 14 мая пропал интернет, подал заявку , присылают смс ваша заявка продлена и так уже месяц , просил связать с техслужбой или диспетчером полный игнор. РАЗОЧАРОВАНИЕ. Нет сил с ними воевать ищу другого провайдера
При зміні адреси домашнього інтернету чекала 12 днів. Ні дзвінків, ні дати підключення. Оператори годують обіцянками. Так і не дочекалася. Змінила провайдера.
Пользуюсь интернетом около пяти лет,год назад по заявке провайдер установил в доме энергонезависимое оборудование которое к сожалению не работает во время блекаутов,около месяца заявок решить проблему,так вопрос и не решили. Перешёл на другого провайдера.
Подключили интернет мгновенно , НО мало того что сразу интернета небыло , появился через пол дня ,за 2 дня пропадает уже 3 раз , проблему никто не решает, чтобы дозвониться оператору нужно потратить кучу времени , сервис ужасный , интернет не надёжный, предпочту платить дороже но стабильный интернет всегда НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Долго не пополняла интернет потом пополнила при надобности ( мастер мне когда-то обьяснил так что пополняешь-пользуешься, не пополняешь-не пользуешься) но интернета нет а деньги списались ! Не удивлюсь если в очередной раз операторы будут морочить голову с решением вопроса и тупо прогорят деньги за пополнение !!!
З 7 лютого намаюсь підключити гігабіт, в зимку подала заявку, до сих пір чекаю... Постійно звертаюсь в підтримку, кожен місяць обіцяють підключити, досі чекаю.
Дозвонитися до оператора неможливо , обслуговування жахливе ,якість інтернету також жахливе , один з найгірших інтернет провайдерів
Интернет ужасный , в выходные и в будни дни вечером связи просто нет , постоянные обрывы , у меня iptv просто не грузиться при том что если раздать интернет с телефона оператора лайф все прекрасно работает , и выходит что мобильный интернет на лайфе намного лучше чем гавно домашний интернет Киевстар
Замовив пакет "Все разом" швидкість дл 100 Мбіт, так після 18.00 і на вихідні неможливо відео в форматі 480 подивитись! Зворотнього звязку не має від оператора!
Інтернет поганий. Зараз взагалі відсутній. З`єдгатися з оператором неможливо!!!!!!!!!!!!!!
Все добре, але треба щоб перевели всіх абонентів на оптоволокно. Як світла не буде то і інтернету не буде...
Со мной очень быстро связались по поводу подключения, очень оперативно пришел мастер - приятный, вежливый - все сделал, проверил, помог разобраться. Качество интернета от Киевстар очень хорошее - мы на данный момент довольны. спасибо!
Удобно что одна оплата и за интернет и за телефон
На новый год - телевидение "лягло", постоянно подтормаживает., постоянно приходится перезагружать или роутер или телевизор. Архив телеканалов всего лишь 7 дней., меню ТБ неудобное, что бы посмотреть программу определенного канала надо заходить на этот канал. Интернет норм.
Был Воля провайдер,порекомендовали Киевстар, так как сказали самый лучший интернет, после подключения домашнего интернета Киевстар скорость вместо 100 есть 21,9 , звоню операторам, проблема так и не разрешена!!!! Они бы так исправляли неполадки как подключали!!!
Уровень сервиса в представительствах просто ужасный
Заявленное предложение отличается от фактического. Вместо 3 месяцев по 150 грн. меньше, чем за месяц я заплатила 260 грн.
Заявленная скорость есть, но... Чинить поломку сначала 3 дня, потом 6, потом 9, а теперь уже 12 дней. В Киеве!!! Это ни в какие ворота. При этом внятно сказать, что сломалось не могут. За 4 месяца использования 1 поломка - 2 дня ремонта. И вот вторая - пока 12 дней. Кто угодно, только не этот киевстар.
Всё хорошо. С момента подключения прошел месяц. Пока полёт нормальный до 70Мб держится скорость. В 4к разрешении можно спокойно смотреть видос и фильмы. Спасибо!
Г-но а не провайдер...ставят перед фактом и поднимают стоимость, ищу другого провайдера. Не рекомендую к ним подключаться!
Не соответствует цене, отношкение к клиентам неуважительное, отключаюсь
Одесса. Каждый вечер скорость домашнего интернета скачет от 15 до 0,2Мбит. Не то чтобы видео посмотреть можно было... веб страницы не грузяться! Повелся на тариф "телефон+интернет", в надежде сэкономить. Думал будет хоть 50Мбит. Но не меньше же 1 Мбит!!! Издевательство за 150грн. До этого был интернет от Vega. Стабильно выше 90Мбит! А сейчас за 150 грн - оптика/гигабит.
Такое такое такое такое
Отвратительный провайдер, при очевидной проблеме на стороне провайдера месяц пытаются свалить всю вину на меня, месяц передвигают конечный срок моей заявки, спустя месяц сказали что у них проблем нет.
Всё работает!!!! Всё супер!!!!
Все отлично. Подключают очень быстро
Скорость не соответствует. Не рекомендую этого провайдера. Очень плохо работает интернет. При чём менял несколько разных роутеров
самый ужасный интернет, постоянные потери, а если не дай бог у вас что то случится и будет плохо работать, больше месяца чинила, так так и не справили, а денег нужно платить по тарифу, хоть больше месяца интернет не работал!
Гавно, как и весь киевстар. Постоянно виснет, скорость так себе. Но когда интернет пропадает и вы звоните в техподдержку, то там вам полчаса рассказывают, что у них всё работает, проблема в вашем оборудовании, и после проведения всех проверок оказывается, что оборудование работает нормально, то вам скажут, что у них есть трое суток на устранение проблемы. И если вы работаете удаленно, то сидите трое суток без интернета.
В целом нормальный интернет только подключение не стабильно и часто падает скорость
Я два раза обращалась, но так и не перезвонили и не пришли. Ужасное отношение к клиентам
Периодически идет разрыв связи
Неплохой
Всё ок
Все ок
Пока нормально.
Спасибо
После оформления всех документов и оплаты в отделении на следующий день отключен и мобильный и домашний интернет после обращения в течении 8 дней так и не подключен требуют дополнительной оплаты что не предусмотрено договором
В целом все отлично но бывают иногда проблемы с интернетом что есть критично для онлайн игры
заказала подключение, пришел мастер не смог настроить по техпричинам Киевстара. Обещал 1-3 суток и будем с инетом. Едет третья неделя моих ожиданий. Уже дважды переоформляла заявку через оператора 466, в итоге игнор полнейший.
Швидкість не відповідає заявлені.
по моему адресу нет подключения
Мы очень довольны! Спасибо!!!
Скорость ниже в 3-5 раз ниже прошлого провайдера, тв вообще кал, более суток вообще отсутствовал и перерасчёт никто не сделал.
редко перезванивают. иногда приходится все сначала обсуждать, если оператор другой попадется
Скорость интернета Киевстар прыгает по спидтесту от 20 до 90. И бывает видео притормаживает. HD видео на ютубе скрипит.
Для мене був підходящий акційний тариф із заявленою швидкістю інтернета.Проте заявленої швидкості нема й половини.
При подачи моё заявление почемуто пропадало. сказали это ошибка системы
скорость интернета,качество обслуживания
Это известный провайдер.Пожелание более оперативно приезджать мастеру для проведения и установки .без переносов даты
всё дорого, но по стабильности нет нареканий
Спасибо специалисту за оперативное подключение.
До этого был подключен к Триолану. У Киевстара интернет не такой стабильный, иногда проседает немного скорость, нет выделенного IP. Но стоимость по акции 70 грн. вместо 150 грн. у Триолана это очень существенно. С регулярной стоимостью Киевстара 140 грн. лучше конечно Триолан.
Провайдер неплохой , но обслуживающие мастера приходят не вовремя и не укладываються в сроки исправления неполадок из-за чего страдают клиенты и виновных не найдешь.
Чекав телефонного дзвінка від провайдера для підключення інтерету 3 дні, потім сам зателефонував два рази два дні поспіль для того, щоб моя заявка була прийнята на опрацювання.
Чекав телефонного дзвінка від провайдера для підключення інтерету 3 дні, потім сам зателефонував два рази два дні поспіль для того, щоб моя заявка була прийнята на опрацювання.
Пользуюсь 1,5 месяца - пока что всем довольна. Интернет быстрый, подключили тоже быстро. Пользуюсь, не заморачиваясь
Да спасибо. И им и вам! Я ж не пейсатель
в течение двух дней восстановили срезанный кабель.
Считаю чтоо Киевстар за 85 грн/мес может сделать скорость 100Мб/с или около того но не 20 Мб/с . У Ланет я получал за 55 грн/мес скорость 100Мб/с
Несколько ниже скорость, нежели заявленная в тарифе. Зато нет сбоев.
Специалист подключил нас быстро, все объяснил. Пользуемся уже второй месяц, все устраивает.
Разные сервисы опознают меня то в Кривом Роге, то в Харькове, что часто бывает неудобно. Например, Sinoptik.ua мне показывает погоду в КРивом Роге, а не в Киеве, основываясь, как я понимаю, на моем IP.
Очень доволен выбором провайдера. Довольно качественые услуги. Спасиба!
Ху***й провайдер смены в ближайшее время
Все класс))
Не скажу что в восторге. Но вполне нормальный провайдер. Соотношение: цена - качество, в норме.
Подключили достаточно быстро,но были вопросы к человеку ,который подключал. Приехал за 2 часа до назначенного времени и самостоятельно начал подключением без моего присутствия...Дверь открыла бабушка,которая в этом не понимает,он молча прошел в комнату,молча включил личный ПК...как минимум-это не корректно . Мне перезвонил в ту минуту,когда я уже подошла к дому...Короче говоря ,человеку нужно было как можно быстрее сделать и уйти. Я все понимаю,но в таких случаях КЛИЕНТЫ указывают номер телефона и ФИО,с кем нужно держать связь.
замечаний нет
Все в пределах нормы. При заявленных 50Мбит скорости download - соответствует, upload получается 20-30Мбит.
хорошая услуга роутер и бонусы. Только роутер не очень хороший виснет периодически
Качественное обслуживание, в данный момент меня все устраивает.
все хорошо
Качественное подключение. Скорость хорошая, достаточная для просмотри фильмов и футбола. Доволен.
Киевстар - всегда заботится о своих абонентах! А что самое главное - проблемы с трафиком интернет бывают крайне редко, а если и бывают то очень опиративно устраняются.
Спасибо за подключение
мне очень понравился сервис мне сразу же перезвонили , много раз уточняли время подключали и мастер пришел ровно в срок и все быстренько установил и наладил, и почти сутки у меня был интернет бесплатно, а потом только пополнила счет, удобно тем ,что счет можно пополнить через приват24 не выходя из дома! )))
Быстрый и качественный сервис! Рекомендую всем!
Система самообслуживания по короткому номеру от Киевстара не всегда функциональна. Общение с оператором это компенсирует. Реагируют аккуратно, перезванивают чтобы убедиться что проблемы клиента решены.
Нормально.Относительно не плохо.
В часы "пик" очень падает скорость интернета.Но в целом я довольна.Информационно-справочная служба качественно помогает справится с вопросами и неполадками. Спасибо!
Квалифицированный технический персонал. Хорошая скорость.
Все отлично
Скорость установки - "плюс". Доброжелательность обслуживания не помешала бы - "минус".
Вежливые люди. Приятное общение.
спасибо за оперативность быстро удобно информативно просто
Была бы альтернатива в Вишневом за теже деньги не подключил бы..Киевстар..
Парень с Киевстара молодец, приветливый, всё сделал быстренько. Инет не лагает, скорость нормальная.
Швидкість не відповідає заявленій.
Скорость меня вполне устраивает, (конечно немного меньше заявленной, возможно из-за того,что тест скорости делала вечером), фильмы онлайн на ура, без каких либо тормозов и зависаний. Спасибо киевстару за качественный интернет)
Тяжело найти оператора , в режиме автоответчика по мобильному телефону, очень запутанно. А так все четко, нет претензий!
Все было сделано быстро и качественно, за что говорю - спасибо.
Хороший интернет!
Несколько раз пропадало подключение, правда и восстанавливалось само собой. Приблизительно за последнюю неделю сбоев не было вообще. Претензий нет. Довольна. Спасибо!
Иногда связь обрывается, но потом восстанавливается самостоятельно. Спасибо!
Иногда обрывается соединение, но восстанавливается самостоятельно. Вообще, претензий нет. Спасибо!
Качественный интернет, работает без перебоев. Огромное спасибо за бонусы.
Спасибо за оперативность.
Провайдер достоен рекомендаций.
провайдер хорошо работает благордарность
Всё устраивает.
-
понравилось, что этот провайдер есть в моем доме
ух
Хотелось бы более гибкого тарифа. Если пользуюсь - значит абонплата за день снимается. Далее три дня не пользуюсь - значит не снимается.
Не сразу был предоставлен Wi-Fi роутер. Нужно было идти и самому его приобретать в сервисном центре. По началу работы интернет очень тормозил, что затрудняло им качественно и легко пользоваться. А так всё пока меня устраивает. Спасибо!
Да, можете. Для подключения не требуются документы владельца квартиры.
На данный момент провайдер Киевстар не предоставляет статический IP адрес.
Абонентская плата начисляется и списывается строго пропорционально дням. При подключении необходимо внести сумму равную полной абонентской плате. Далее она будет списываться ежедневно.
Договор публичный, присоединение происходит посредством регистрации через систему "мой киевстар".
Для аннулирования договора необходимо обратиться с паспортом в центр обслуживания клиентов.
Вы можете приостановить получение услуги в любой момент. Сделать это можно с помощью системы самообслуживания "Мой Киевстар". Временно приостановить предоставление услуги «Домашний интернет» можно за 10 грн. Приостановить можно на период до 2 месяцев.
Роутер можно приобрести по акции. В свободной продаже роутеров нет.
Да. Провайдер Киевстар предоставляет услуги телевидения. Обратите внимание на тарифы с приставкой +ТВ.
Монтажники работают с понедельника по воскресенье, с 9:00 до 20:00.
Оплата производится на месте, после подключения, наличными мастеру. Дальнейшую оплату можно производить в личном кабинете у провайдера на сайте, в сети платежных терминалов или в ближайшем отделении банка.
Смена тарифного плана осуществляется через личный кабинет. Так же можно сменить тариф позвонив на горячую линию Киевстар. Первая смена тарифа в календарном месяце всегда бесплатна, все последующие разы в том же календарном месяце по 10 грн.
Стандартное подключение происходит в течении 3 календарных дней. Срочное подключение происходит день-в-день и стоит 100 грн.
Услугой «Домашнее ТВ» можно пользоваться и без ТВ-тюнера:
1) на компьютере через веб-интерфейс
2) на планшете или смартфоне через приложения для Android и iOS
Приложения можно скачать в магазинах Android и iOS. Ищите по названию Домашнее ТВ / Домашнее ТВ / Home TV.
Вы можете оплачивать ежемесячно 30 грн за пользование технической платформой или приобрести ТВ-тюнер за полную стоимость. Первый вариант доступен абонентам, которые подключатся к тарифным пакетам «Удобный», «Оптимальный» или «Премиальный HD».