Київстар Домашній Інтернет

3.63
108 отзывов · Ethernet/FTTx
Проверьте покрытие

Київстар Домашній Інтернет - отзывы, подбор тарифов, проверка покрытия, пополнение счета

Тарифы провайдера Київстар Домашній Інтернет

Київстар Домашній Інтернет є однією з провідних послуг забезпечення доступу до інтернету в Україні. Цей сервіс надає клієнтам стабільний та швидкий інтернет у домашніх умовах. Однією з ключових переваг є широка географічна доступність, що означає, що мешканці різних регіонів України можуть скористатися цією послугою.


Київстар Домашній Інтернет пропонує різноманітні тарифні плани, що враховують потреби різних користувачів. Вони включають в себе швидкості з'єднання, обсяги трафіку та інші додаткові можливості. Крім того, надається підтримка та сервіс високого рівня, щоб забезпечити задоволеність клієнтів та оперативно вирішувати будь-які питання чи проблеми.


Завдяки сучасній технологічній базі та постійному розвитку, Київстар продовжує розширювати можливості свого Домашнього Інтернету, надаючи користувачам доступ до новітніх технологій та забезпечуючи надійний зв'язок у будь-якому куточку країни.

Новости и акции провайдер Київстар Домашній Інтернет

Новости провайдера Київстар Домашній Інтернет регулярно размещаются на нашем сайте. Это позволит Вам быть в курсе происходящего у компании. Акции провайдера Київстар Домашній Інтернет позволят воспользоваться услугами компании на самых выгодных условиях. Вся информация об акциях приведена на этой странице.

Отзывы о провайдере Київстар Домашній Інтернет

Отзывы о Київстар Домашній Інтернет, размещенные в интернете, содержат в себе оценку качества услуг компании со стороны ее уже существующих абонентов. Выбирая провайдера для подключения к Глобальной Сети, стоит обратить внимание на данный параметр. Отзывы Київстар Домашній Інтернет - показатель качества его работы.
3.63/5
3.94/5 скорость
3.94/5 тарифы
4.06/5 надежность
4.05/5 обслуживание
1

Коцюба Вікторія · 18-12-2024

З початку грудня немає інтернету . Заплатила тариф 330 гривень . Домашній інтернет ,намагалась говорити з співробітниками, відправляли в технічну підтримку . Все робили ,по рекомендаціям технічної підтримки ,але все одно не працює інтернет . Київстар шахраїв ,послуга оплачена ,але вирішити питання ніхто не хоче . Третій рік користувалися ,а тепер нікому не рекомендую . Бо будуть Вас посилати ,куди тільки можна ,але проблему не вирішать …

1

Аноним· 16-12-2024

Не працює при відключенні світла та відригує інтернет стабільно раз на декілька днів, для відновлення підключення треба витягнути кабель з роутера та вставити назад. Подав заявку на ремонт обладнання 10.09, так от вже 16.12 і мені й досі обіцяють, що відремонтують, буду змінювати провайдера

1

Олексій· 16-12-2024

Обіcцяного інтернету під час відключень світла, як заявляли, немає і близько. Спочатку підключення працювало близько 1 години 20 хвилин, потім — лише 40 хвилин. А тепер уже два тижні інтернету взагалі немає. Швидкість, коли інтернет працює, нормальна. Але обслуговування залишає бажати кращого. У підтримці дають лише порожні обіcцянки, а проблему не вирішують. Не дякую за “супер” сервіс!

1

Віктор· 14-12-2024

Вчора підключив домашній інтернет від Киіівстар. Перейшов на Київстар з однією метою - забезпечити себе інтернетом під час відключення світла. Обіцяли в Київстар що проблем не буде. На зараз під час відключень світла інтернету немає. Всі спроби звязатися з оператором (неодноразові) успіху не мали, спробував всі можливості. Таке враження що додали мене у небажані списки. Не раджу нікому. Звичайні шахраї, тільки масштаб інший. Відмовляюсь від послуг, і мобільний і домашній інтернет.

2

Игорь· 13-12-2024

Подключил недавно в пакете гигабитный интернет все было норм до следуюшего дня гиг пропал только 100м все перепробывал и на прямую тоже. теперь связи нет из подержки мороз полнейший . По монтажу и процесу подключения все на отлично.

1

Аноним· 13-12-2024

Жахливий інтернет ! Не працює кілька днів не можливо звʼязатись з сервісом, нема жодного зворотного звʼязку! Розглядаю інші варіанти щоб відмовитись від Київстар

2

Illia· 12-12-2024

Якщо просто підключити і усе, то норм. Користуюсь вже років п`ять як мінімум, перебої ставались вкрай рідко, швидкість адекватна була що на 100мб. що на 1гб. Але в реаліях відключень світла ні в які ворота, заскамили так серйозно. Вже майже рік намагаюсь добитись щоб вирішили проблему з тим що інтернет працює менше заявленого ( на сьогодні він без світла не працює взагалі вже до речі, з кожними хвилями відключень було все менше і менше )

1

Аноним· 11-12-2024

Я с 2000, а может и раньше…, не помню уже… с Киевстаром… это ужас, что сейчас… нет инета, нет связи постоянно. И повышают тарифы опять!!!!!!!!!!!!! Друзья перешли на лайф и довольны☝️

2

Василь· 11-12-2024

В місті Новояворівськ вже як місяць, 2 рази на кожні 30 хв пробадає і появляється інтернет. Неможливо іграти в ігри, а також стрімити, бо постійно пропадає інретнет. Так проблема спостерігається не тільки в мене одного, а й в інших користувачів домашного інтернету від Київстар. Написали на тех підтримку Київстар, вони пропонують майстра, так це проблема не тільки в мене, це загальна проблема по місту Новояворівськ. Вже і підключали кабель на пряму, бо говорили, що це через роутер, нічого не міня

1

Аліна· 10-12-2024

Не працює та.намагаєшся подивитись і тільки і робиш,що перегружаєш тюнер

2

Вікторія· 10-12-2024

Після відключення світла інтернета хватає на 1 годину, буду шукати іншого провайдера

2

Олександр· 07-12-2024

Останні дні у всіх спостерігаються перебої в інтернет підключенні домашнього інтернету. Коли вирішать цю проблему?

3

Аноним· 05-12-2024

Без світла зв`язок присутній від 40 хвили до 1.5 години. Заявлені 3 години - це неправда.

1

Аноним· 04-12-2024

1. Інтернет взагалі не працює при відключенні світла. 2. Я підключив інтернет 12.11 (оплатив інтернет та статичну адресу) але доступ до інтернету я так і не отримав. Подав заявку на гарячу лінію чекаю вже 20 днів, інтернету нема. Ніхто не дзвонить не інформує А сьогодні 04.12 я зателефонував на гарячу лінію і виявилось, що мені вже потрібно поповнити рахунок. Хоча я інтернетом не користувався взагалі його в мене не було від самого початку як я його оплатив. Дуже дивна ситуація.

1

Аноним· 03-12-2024

У меня старый телевизор обещали дать приемник не дали, обращался по работе интернета после отключения электричества интернет работает буквально 40 мин. говорят специалисты занимаются, возможности перейти на другой пакет не представляют, только одни обещания.

1

Євгеній· 30-11-2024

Після відключення світла, інтернет зникає через 8 хвилин, півроку роблю заявки, ніхто нічого не виправляє! (Їм чхати на розпорядження НЦУ 154/1959 Розпорядження НЦУ про забезпечення сталості електронних комунікаційних мереж в умовах воєнного стану) Буду переходити до їншого провайдера.

1

Ольга · 29-11-2024

Київстар домашній інтернет. Швидкість ніяка 20 із 100 м/с це стабільно днем а ввечері зовсім плохо. Обіцяний інтернет без світла не працює не секунди. Обманюють людей. Оператор заявки не фіксує, робітники шаблоном відповідають що перевіряють обладнання якого нема щоб працювало без світла. Це 3 місяця обіцянок. Рекомендую провайдера нічого не робить.

1

Андрій· 26-11-2024

Швидкість не та яка заявлена, без світла не працює ВЗАГАЛІ Від травня 2024 одні обіцянки і ніяких дій …

1

Аноним· 26-11-2024

Отвратительное обслуживание

1

Дмитро· 22-11-2024

Не працює домашній інтернет при відключенні світла, як тільки відключають світло то інтернет зникає. Оператори брешуть, що хтось там щось ремонтує, але насправді ніхто ні х не робить, потім дають безлім на дзвінки і все цим закінчується, ЛОХОТРОН.

2

Миколай· 21-11-2024

При відключені світла Не працює,вже 4 місяці відновлюють,кажуть якщо не подобається відмовляйтеся ,і так кожен раз вже 5 звернення ,і знову 30 діб ремонт

2

Григорий · 20-11-2024

От резервного питания пишут от 3 часов будет интернет. Вообще не работает все это лажа просто замануха

1

Альона· 20-11-2024

Сам по собі інтернет непоганий, але обслуговування клієнтів просто жахливе. Клієнта завжди роблять винуватим, допоможуть лише в свою користь, ніколи не повернуть кошти, а запропонують ще доплатити. Якщо ти вирішив користуватись Київстар, то має знати, шо ти не маєш права на помилку, вона тобі буде коштувати дорого - мінус гроші, мінус настрій, мінус допомога. Тому краще оберіть провайдера, який цінує своїх клієнтів.

1

Андрей · 19-11-2024

Почти год назад подавал жалобу, что интернет держит 15 минут, после отключения света. Спустя полгода ушел от Киевстара, потом мне позвонили сообщили что проблема устранена, подключился обратно, начались отключения, интернет все так же держит 15 минут, оператор сказал что они поменяли безперебойник, но как видимо нет. Симиренко 31

2

Сергей· 19-11-2024

Перестаньте врать о работе интернета при отключении света по дому 7 на ул. Квартальной Днепр... Интернет уходит одновременно со светом...

1

Ірина· 19-11-2024

При підключенні до домашньго інтернету на сайті та у оператора уточнювала чи буде працювати інтернет при відключеннях світла - мене запевнили, що відповідне обладнання в наявності і інтернет буде незалежно від наявності світла. В результаті світла - нема, інтернет - зникає. Оператор в кол-центрі каже, що це проблема обладнання, вирішення питання може тривати до 30 днів, при цьому плату за інтернет (який відсутній) стягують в повному обсязі. Коротше контора свідомо бреше, стягуючи гроші за послуг

1

Георгій· 19-11-2024

Замовив 1гб інтернет , заставили чекати 30 днів , як дочекався то відключили інтернет зовсім , сижу вже 5 день без нього , приходиця міняти провайдера

1

Олександр · 18-11-2024

Заявлені години(до 3 годин без світла), не відповідає дійсності , інтернета немає зразу після відключення. Дозвонитися оператору не реально, по номеру 460 кажуть у вас безліміт включили. У нас тариф все разом, (дружина користується і телефоном і домашнім інтернетом. ) А що робити іншим коли немає Wi-fi ? Що вони робили цілій рік, коли готувалися до відключень? Невже не можна було за цей час якийсь безперебійник поставити ? Напевно прийдеться шукати іншого оператора ...

1

Аноним· 18-11-2024

У серпні провайдер обіцяв роботу у відключення впродовж 3-4 годин. Після підключення у вересні інтернет у відключення не працював, Київстар зафіксував проблему і обіцяв вирішити. Настали відключення у листопаді - інтернет так і не працює. Не рекомендую.

1

Аноним· 15-11-2024

Третій день, не можуть підключити інтернет, а сьогодні переносять це все, ще на четвертий день. Нахабству Київстар в не має меж! Майстер "рукожопий", а оператори глухі! Сьогодні підключи інших, а з цією компанією зв`язуватись ніколи не буду!

1

Аноним· 14-11-2024

Я не являюсь клієнтом послуга "Домашній інтернет" від київстар і чомусь вимушена слухати писк, що закладає вуха, коробки, що висить між поверхами. Усі звернення закінчуються повідомленням : ДОМАШНІЙ КИЇВСТАР: Шановний абонент! Термін розгляду Вашого звернення продовжено до 15.11.2024. З повагою, Київстар. І так вже другий тиждень і перед цим була та сама історія. Нікому не рекомендую підключатися до домашнього інтернету київстар "Домашній інтернет", клієнтів за людей не вважають(((

1

Владислав· 10-11-2024

Полный отстой. Постоянные технические проблемы и нет интернета. С таким качеством услуг, кому нужен этот отстой? Не подключайтесь к этому провайдеру. Иало того, он еще и плейлисты режет

1

Сергій· 06-11-2024

Підключили 7 днів тому. До цього дня інтернет ще не змогли випробувати адже його немає)))) Уявіть вам підключили, ви оплатили а його нема, і не було!!!! це самий жахливий банкомат адже провайдером його неможна назвати. Майстер окрім дня підключення був ще раз сказав що проблема в київстарі, оператори кажуть ваша заявка прийнята очікуйте, очікуйте чого пришестя, незрозуміло. Вже минуло 7 днів днів а вони так і не змогли відремонтувати щойнопідключений інтернет.

1

Аноним· 04-11-2024

Постiйно пищить, . А на заявки на ремонт нiхтоне реагує. Категорично не рекомендую цього провайдера, бо вiд цiлодобового писку 7 днiв на тиждень, 12 мiсяцiв рiк у вас сiпатиметься око, чи обидва. Неможливо заснути в таких умовах.

1

Аноним· 02-11-2024

КИЇВСТАР НАЙГІРШИЙ ОПЕРАТОР. 25.10.24 зробив спробу перейти з фізичної сім на Е-сім. Переходу так і не відбулось. Я зробив заявку на усунення проблеми. Максимальний термін виконання до 1.11.24-18:00. Так ніхто і не зв`язався. Я знову звернувся до оператора. Мені відповіли, що Е-сім не працює на цьому телефоні і можуть тільки відмінити заявку. Хоча на ідентичному телефоні працює. Я сказав щоб відмінили заявку, на що мені відповіли, виконання заявки ще 8 днів. Сім карта не активна вже 9 днів.

2

Інна Білаш· 01-11-2024

Самовільне підключення послуг провайдером, зі списанням коштів, вже вдруге

3

павел· 01-11-2024

соседка задержала с оплатой на пол часа ,положила как всегда по тарифу 350 , оказалось уже 380 нужно - ну то ладно , доплатили , сказали инет появиться в течении 3х часов , уже 4-54 его как небыло , так и нет

1

Олександр · 18-10-2024

Дуже жахливий за в`язок і інтернет Не рекомендую нікому Тарифи космічні Якість нульова Буду переходити на Лайф

5

Александр· 14-10-2024

Подключился в начале сентября. Подключили очень быстро в отличии от Vodafone, те сказали ждать 4 недели, в итоге прождали более месяца. У KS скорость соответствует заявленной. Работает без проблем. У Vodafone колебалось 400-800 мбит/c. Сервера для проверки выбирал местные. Опять же, узнавал специально, у KS нет никаких ограничений по объёму трафика в отличии от Vodafone (GPON) у которых ограничения в 10ТБ/мес.

1

Аноним· 13-10-2024

Швидкість не відповідає дійсності 42 мегабіта все висне

1

Антон· 10-10-2024

Не компанія, а колектори, чиї працівники дзвонять і вимагають гроші

1

Ігор· 03-10-2024

Жах, інтернет пропав в будинку, дозвонився до операторів кілька раз, сказали сталася аварія ремонтують, але вже тиждень немає і ніякої інформації. Діти не мають інтернету та й по роботі ніяк, але їм все рівно. Сервіс падає а ціни ростуть. Для чого оператори якщо вони не можуть надати інформації. Весь під`їзд вирішив шукати нового провайдера. Так що розчарувався я в цьому провайдерів, хоча колись вважав його найкращим.

5

Andrew · 02-10-2024

Зачем отправлять смс в этом месяце вы можете уже пользоваться гигабитом, если по факту скорость передачи 100 мгб. Проверил оборудывания, роутер гигабитный, скорсть линии написанно 1000/1000 мгб, Состояние Internet скорость 1.0 Гбит/с. Но по факту при тестировании скорости линия всё тажа и скорость до 100 мгб.

1

Інесса · 01-10-2024

Найгірший інтернет. Нвйогидніше ставлення до споживачів. У разі виникнення проблем чи поломок реакції 0. Заернення на гарячу лінію, в техпідтримку не жодних результатів. Просто відмовки типу "проблему знаємо, працюємо, строки полагодження невідомі". В кращому випадку шось полагодять через 3-4 тижні. А коли повідомляєш, що змінив провайдера, місяцями потім телефонують і намагаються обіцянками і цяцянками повернути. В жодному разі не рекомендую.

4

Денис · 29-09-2024

Дуде зручний таріф "Усе Разом"!!

1

Аноним· 22-09-2024

Жах, що з вами трапилось??? Останні 2 неділі жодних відключень, все працює крім інтернету Київстар, це просто жах, під`єднаний один пристрій до WiFi і що??? Не працює, кіно, просте не може нормально загрузити, але кожен раз 300 грн. сплати... Ви зовсім позажерались Не шановні, буду відмовлятись і всіх кого знаю також відмовлю ...

3

Аноним· 13-09-2024

Не міняють на підходящий тариф для мене,поганий інтернет. Телефонують,що номер заблокують,треба звернутися у іхнє відділення з документами,щоб зареєструватися. У відділенні сказали,що ім не треба мої документи і підключили мені контракт на 6 місяців,потім можна змінити. Натомість мені знову телефонують,начебто з"київстару"і говорять,що заблокують,і щоб я ішла реєструватися в відділення. Якийсь шахрайський кругообіг,вже набридло,гроші знімаються по декілька разів, інтернету нема

1

Володимир· 13-09-2024

Дві неділі нестабільний інтернет. Майстер не приходить, постійно переносять візит. На тлф звернення тільки вибачаються. А дитина на онлайн уроках тільки й мучиться! Швидкісь 5Мбт замість 100. Потрібно шукати іншого оператора.

1

Александр· 11-09-2024

Подключил 1 гбит от КиевСтар. Мастер пришёл вовремя. Несколько раз переобжимал кабель, что-то не ладилось. Подключил, на на порту горит линк в 100 мбит. Мастер объяснил, 1 гбит появится в течение суток, мол сделают привязку к порту... Прошло 3 суток, порт как был в 100 мбит так и остался. Звонил в саппорт КС, сказали ждать до 22/10/2024. (полтора месяца) + денег сняли не 200, а что-то около 250. У себя я кабель сам переобжал, ничего не изменилось, как было 100 так и осталась. Жду Vodafone.

1

Евген· 11-09-2024

С первого дня лагал интернет , пришлю тех специалисты вроде устранили проблему , через день началось снова . 2 недели так продолжалось с момента подключения а затем интернет вообще пропал . Никому не советую никогда использовать этот интернет

3

Богдана· 05-09-2024

Після відключення світла інтернет зникає через 5-20 хвилин. Безнадійно (( Заявка розглядається до 30 днів...

1

Аноним· 04-09-2024

Київстар не працює під час виключення електрики Другий рік розповідають казочки про поточний ремонт і через місяць можливо але це не точно. ДВІ доби намагалась додзвонитись до живого оператора, їх бот просто "піпіпі". На підключення додзвонитись легко, а от коли стаєшь клієнтом ти нікому не потрібен. НЕ РЕКОМЕНДУЮ.

1

Аноним· 04-09-2024

При відключенні світла інтернет зовсім не працює але предлагають підключити більшу швидкість

1

Андрій· 03-09-2024

Підключали вигідний тариф, обіцяли інтернет без світла до 4 годин, звісно його немає стільки, але це не головна проблема,проблема конкретно в моєму домі наступна: якщо акумулятор, який дає інтернет без світла повністю розряджається, то після увімкнення світла інтернет не з`являється ще 1-2 години, поки акумулятор не зарядиться. Ця проблема була з початку вимкнень світла, і все ще не виправилась, декілька разів подавали заявку, в підтримці відповідають шаблонними відповідями про технічний збій.

1

Ірина · 03-09-2024

Підключили інтернет від Київстар лише тому , що провайдер обіцяв працюючий інтернет при вимкненнях світла до 4х годин - по факту з моменту підключення не працювало ні разу . Залишили вже декілька заявок , пройшло півтора місяці - результат нульовий . Київстар таким чином обманює людей та продає не існуючу послугу судячи з усього , просто заманюючи нових абонентів , так як при підключенні ти платиш за 6 місяців одразу

2

Людмила· 01-09-2024

Другий чи,навіть, третій місяць поспіль одна й таж історія. Відключення домашнього інтернету, при звернені на гарячу лінію "технічні проблеми за вашою адресою". Після надають пакет безлімітного інтернету , якого по факту немає, підключення відсутнє, виявилося це тому,що закінчилися мобільні мегабайти, так як вони використовуються для роздачі інтернету на ноутбуці. Сьогодні о 9:53 приходить повідомлення,що відновлення доступу до інтернету домашнього відбулося, його, звичайно немає ще зранку.

1

Аноним· 31-08-2024

Вже тиждень не працює домашній інтернет по адресі м. Львів вул. Стрийська 99 і неможливо додзвонитися до оператора .

1

Аноним· 29-08-2024

Київстар став найгіршим та найхамовитішим провайдером домашнього інтернету!Без світла нічого не працює!!!Розриваю договір.

1

Аноним· 28-08-2024

Пропадает свет и нет с ним(

1

Дудник Олексій · 27-08-2024

Без світла не працює. Гавно!!!!!!

1

koztya· 27-08-2024

100 грн/місяць. Оплата 900 грн/пів-року. Нічого не напрягає?

1

Дмитро· 27-08-2024

Уманська 27 , при відключені світла інтернет послугою можно ще користуватися десь 1.5 години. Хоча в опису тарифу є інформація , що може працювати від 2 до 4 годин. Не раджу!

3

Богдан· 27-08-2024

Нема нарікань на саму якість інтернету, але з 2022 провайдер не дуже щось зробив. Оптики проводити не хочуть, поставили судячи по всьому батареї на обладнання - але нічорта вони не тримають. Після достатнього періода часу зі світлом інтернету було 20 хвилин після відключення, далі пропав, і так після кожного разу. Те що тримає до 3 годин неправда... до 20 хвилин, не більше.

1

Аноним· 26-08-2024

Це не провайдер а дно. Коли для підключення була обовʼязкова умова резервне живлення то всі кажуть так є: 3 рази перепитав, майстер перевірив каже є. І тут день Х проблеми з світлом а сране резервне живлення Київстару не працює. А тобі кажуть залиште заявку можливо завтра (ключове слово можливо) вам допоможуть у вирішенні вашого питання. Через деякий час світло появилося а от інтернет ніфіга! Чи порекомендую я комусь Київстар Ні,Ні, і ще раз Ні. Не ведіться на їхні акції бо це головний біль!!!!

1

Сергей · 17-08-2024

В Днепре, на Янтарной 44, неделю нет интернета!!!!! Элементарного. За скорость молчу. Её нет, как и нета у нас, от слова совсем.Тех поддержка ничего толкового не говорит, врёт и увидивает. Это какой то ужас!!! И это в тяжелое время для страны, для людей.Будем все переходить к другому провайдеру. Киев стар, своей не компетенцией, беспомощностью уже достал людей!!! Этим отношениям к клиенту. Бегите от них!!!!

1

Денис · 16-08-2024

Поганий сервіс, зламався кабель та відказались ремонтувати. Не рекомендую користуватися домашнім інтернетом від Київстар!

1

Віктор· 15-08-2024

Зник домашній інтернет у неділю, сьогодні четвер-немає майстра!!!! Постійно переносить дату візиту😡😡😡. Оператор сказав, що майстер не зміг прийти, переніс дату! В смислі переніс дату, а я зможу на той час, хто мене запитав? Домашній інтернет працює не досконало: постійно вимикається, швидкість знижується! Мобільний теж! Додатки відкриваються по 15 секунд, в приміщенні взагалі жесть-3G, буває навіть EDGE! Якщо є можливість підключити інший провайдер-зробіть це!

2

Ірина· 15-08-2024

Більше 15 років з Київстаром, нарікань не було. Вирішила змінити провайдера домашнього інтернету (зручно ж зв`язок і інтернет в одному пакеті) і пошкодувала на 2й день. По перше всі нові пакети з нюансами. Не треба підключатися серед місяця!!!! Я підключилася 14го числа і була здивована, що вже 31 го треба нова абонплата. Друге, активувати суперсилу ви також зможете лише після другої абонплати. Співробітники компанії про це скромно мовчать. Розчарована, не люблю тихої брехні!

1

Соломикіна Олена · 14-08-2024

Ніколи і нікому б не порекомендувала б саме "Київстар домашній інтернет" більше тижня не можуть вирішити проблему. Гроші беруть вправно, а робити - то може й почекати.

1

Аноним· 11-08-2024

Інтернет просто жах(особливо останній місяць ). За вечір(~4-5 годин) інтернет зникає вже більше 40! разів. Самий звичайний пошук завантажується від 30 сек до 2 хвилин! Якість з`єднання така ж жахлива... Ютуб зависає по 5 разів під час перегляду відео в якості 480р! Раджу невитрачати кошти й підключати нормального провайдера.

2

Світлана· 07-08-2024

Пишут и говорят в отделении что на доме стоит бесперебойное питание, и при выключении света он будет держать до 4х часов. По факту, первый раз когда отключили интернет проработал 10 минут, второй раз когда отключили проработало 4 минуты. В киевстаре кричат что у нас все хорошо и он работает дольше, но по факту он не работает должно. Подключались именно из за этой функции и та которая не работает. Увы но заниматься этим никто не хочет

1

Нікіта· 06-08-2024

Не рекомендую, сервіс - нуль, не турбуються про клієнта, може бути відсутній інтернет 5 днів, кажуть якщо більше просто перерахуємо вам тариф, і все. Але від інтернета залежить робота, їх це не цікавить

3

Київстар мені не подобається бо я нечую неможу позвонить оператор 460 все брехня неприходит майстер · 03-08-2024

Я порушення слуху неможу звонит тільки писати,бо як позвонит 460?

2

Аноним· 01-08-2024

Користуюсь Київстар багато років і за ці роки накопичувалось багато неприємностей з боку Київстар провайдер, а саме. Перевели з оплати 400 грив. на 500, швидкість як була погана , так і залишилась іноді падає до 0 м біт. Зараз перейшов "Все разом максимум + т б класик" швидкість 1 г біт, оплата 500 грив. В реалі швидкість приблизно 81 м біт і ця послуга коштує по їхнім розцінкам 400 гривень. З працівниками зв`язатися не можливо. Поваги 0 до клієнтів. Вибери сам собі відгук , провайдер.

1

Олександра · 28-07-2024

Заявки обробляють більше місяця,постійно проблеми з інтернетом

1

Элина · 23-07-2024

Настолько мягко сказано помет в курятнике настолько плохие люди . Вы можете только жрать деньги и вам все равно за то что если у человека кабинет или нет. Вам должно быть стыдно за такую работу. Я молчу вообще за вашу связь ужасную вонючую вагину . У вас было до войны все охуенно. А ваша робота операторов, просто пиздец. У вас на работе работают стажеры молодые или вы только тупых на работу принимаете? Люди я вас очень прошу не подключайте интернет этот!! Не пожалеете. Но если у вас долго не бы

1

Олена · 23-07-2024

Брехня, не працює інтернет ще 3 години після вимкнення світла, максимум годину було місяць тому, на сьогоднішній день 10 хв і немає

1

Антон· 18-07-2024

Два часа в день интернет, оставляем заявки уже месяц ничего не решилось ровным счётом.Все время пишут о источнике бесперебойного питания во время отключений света.Но у нас он тупо не работает,и никому нет до этого дела Есть свет нет интернета,нет света тоже нет интернета,ахренеть 2024 год на улице,а мы в каменный век скатывается.Киевстар неужели у Вас нет денег на это?

1

Ататолий= Героев Днепра.29· 18-07-2024

стоимость моего тарифа 175 griven/. Даже при наличии света интернет практически отсутствует и в это время даже мобильный интернет отсутствует. до подорожания хоть и медленно, но всё-таки работал. Дотяну до конца месяца и сменю провайдера.

1

Edo· 13-07-2024

Жах. Не рекомендую. Обіцяли "інтернет без світла". Я перейшов на дорогий тариф. Тягли дріт - пошкодили стіну, порвали шпалери, зламали плінтус. За фактом такого обладнання не існує в будинку. Просто брешуть. Беруть гроші за послугу, яку не надають. Заявку подав. Ніхто нічого не робив. При спробах зв`язатися кажуть, що термін розгляду заявки 30 днів. Минули 30 днів, нічого не зробили, сказали, що оформили нову заявку і її термін розгляду знову 30 днів. Ставлення до людей жахливе.

3

вул. Севастопольська 1/1· 13-07-2024

Після вимкнення світла вистачає на 2г іноді менше. Декілька раз залишали заявку, по пів місяця переносять після чого приходить смс, що питання вирішено при цьому 1й раз після вирішення стало гірше (лише 1г) 2й раз повернулось як було 2г інтернету після вимкнення світла.

1

Костянтин · 11-07-2024

З 01.07.2024р і зараз 11.07.2024р почав вимикатись домашній інтернет,світло є,а інтернету немає по 6 год,згідно графіку ДТЕК.Писав неодноразово,нічого не допомогає

1

Елена· 08-07-2024

К оператору дозвониться не возможно !!! Заявленые 4 часа интернета без света нету !!! Планирую переход на другого провайдера

1

Андріян· 06-07-2024

В Київстар робота тільки на словах, насправді це повна кака.

1

Артур · 01-07-2024

Проблема как и у большинства, нет интернета во время отключения света, решают проблему полтора месяца, буду переходить на другого провайдера. 1+ оплата за мобильный и домашний интернет, которого нет во время отключения в приложении. Более того, меня обусловили тем что интернет во время отключения - будет....

1

Аноним· 01-07-2024

із заявлениз 2 годин працює тільки 20 хвилин

1

Людмила· 30-06-2024

Підключений домашній інтернет з роботою при відсутності електрики до 4 годин. Але з середини травня тримає всього хвилин до 30 без електрики. 20 травня подала заявку до технічної підтримки. На сьогодні - 30 червня - лише смс-ки з переносом строків обслуговування; оператори, які лиш розводять руками і відсутність будь-якого механізму з`ясувати реальні строки обслуговування.

1

Аноним· 25-06-2024

Жахлива якість, швидкість в часи пік падає до мінімуму, при відключенні електрики працює хвилин 40-50 при заявлених "до 4-х годин" технічна підтримка зовсім не технічна і зовсім не підтримка. 4 доби зовсім нема інтернета, а мені розповідають одне і теж що спеціалісти вже працюють. При цьому міняють тарифи, підвищують ціни, але на якість це впливає тільки на зменшення! Не рекомендую цього провайдера!

1

Анастасія· 24-06-2024

Київстар вже допік так, що шукаю нового провайдера. Інтернет пропадає дуже часто, вони фіксують відсутність, але кошти не повертають!! Із заявлених 4 годин інтернету без світла, по факту є тільки 2 години, але зараз по моїй адресі і цього немає, заявку просто відтерміновують на пару днів і все, нічого не ремонтують!!!Шукаю нового провайдера, не раджу звязуватись з Київстаром нікому!!!!

5

Катерина· 22-06-2024

Пользуюсь интернетом много лет (с 2015 +/-), недавно узнала, что провайдер установил в доме блок питание, чтобы интернет работал во время отключения. Прогнозируемое время работы - до 4 часов. По факту - не работает во время отключений, оставила уже вторую заявку, пока проблему так и не решили. Планирую переход на другого провайдера. Удобно конечно, что одна оплата и за интернет и за телефон. Но в текщих обстоятельствах отсутствия электроэнергии - этого мало.

3

Андрій· 20-06-2024

Інтернет більше не працює ніж працює. При вимкненнях світла зникає через декілька хвилин і може не з`явитись більше в цей день ( хоча в рекламі вони запевняють, що до 4 годин працює без світла. Бували випадки коли цілу добу не було інтернета. і завжди в підтримці кажуть, що роблять все можливе. І на наступний день інтернет знов зникає і знов вони роблять усе можливе... і так кожен день! По якості самого інтернета, коли він всеж є, то зауважень немає. Але підключати не раджу, бо будете сидіти без

1

Альберт· 20-06-2024

Киев, Строителей 32/2. Обещанных "до 4 часов" интернета без света нет и в помине. Помню год назад был весь подъезд обклеенный рекламой Киевстара. "Подключайте, гигабит, работаем без света, всего *** грн" - говорили они. Суровая рельность: Домашнего Интернета хватает на 10-20 минут без света, дальше его просто нет. Поддержка создала заявку, жду с 05.06. На вопрос, а в чём проблема, плата 300 грн, у вас топ3 налогоплательщика нет павербанка на станцию по адресу? -Ну он как бы есть или там техничес

1

Валерий · 10-06-2024

Киевстаром пользуюсь более 10 лет , всё было хорошо , но вот 14 мая пропал интернет, подал заявку , присылают смс ваша заявка продлена и так уже месяц , просил связать с техслужбой или диспетчером полный игнор. РАЗОЧАРОВАНИЕ. Нет сил с ними воевать ищу другого провайдера

1

Тетяна · 24-05-2024

При зміні адреси домашнього інтернету чекала 12 днів. Ні дзвінків, ні дати підключення. Оператори годують обіцянками. Так і не дочекалася. Змінила провайдера.

3

Олег· 24-05-2024

Пользуюсь интернетом около пяти лет,год назад по заявке провайдер установил в доме энергонезависимое оборудование которое к сожалению не работает во время блекаутов,около месяца заявок решить проблему,так вопрос и не решили. Перешёл на другого провайдера.

1

Дмитрий· 12-05-2024

Подключили интернет мгновенно , НО мало того что сразу интернета небыло , появился через пол дня ,за 2 дня пропадает уже 3 раз , проблему никто не решает, чтобы дозвониться оператору нужно потратить кучу времени , сервис ужасный , интернет не надёжный, предпочту платить дороже но стабильный интернет всегда НЕ РЕКОМЕНДУЮ

1

Аноним· 01-05-2024

Долго не пополняла интернет потом пополнила при надобности ( мастер мне когда-то обьяснил так что пополняешь-пользуешься, не пополняешь-не пользуешься) но интернета нет а деньги списались ! Не удивлюсь если в очередной раз операторы будут морочить голову с решением вопроса и тупо прогорят деньги за пополнение !!!

2

Аноним· 25-04-2024

З 7 лютого намаюсь підключити гігабіт, в зимку подала заявку, до сих пір чекаю... Постійно звертаюсь в підтримку, кожен місяць обіцяють підключити, досі чекаю.

1

Аноним· 25-03-2024

Дозвонитися до оператора неможливо , обслуговування жахливе ,якість інтернету також жахливе , один з найгірших інтернет провайдерів

1

Юрій · 03-03-2024

Интернет ужасный , в выходные и в будни дни вечером связи просто нет , постоянные обрывы , у меня iptv просто не грузиться при том что если раздать интернет с телефона оператора лайф все прекрасно работает , и выходит что мобильный интернет на лайфе намного лучше чем гавно домашний интернет Киевстар

1

Аноним· 24-01-2024

Замовив пакет "Все разом" швидкість дл 100 Мбіт, так після 18.00 і на вихідні неможливо відео в форматі 480 подивитись! Зворотнього звязку не має від оператора!

1

Аноним· 12-12-2023

Інтернет поганий. Зараз взагалі відсутній. З`єдгатися з оператором неможливо!!!!!!!!!!!!!!

5

Сeргій· 14-09-2023

Все добре, але треба щоб перевели всіх абонентів на оптоволокно. Як світла не буде то і інтернету не буде...

5

Елена· 16-02-2021

Со мной очень быстро связались по поводу подключения, очень оперативно пришел мастер - приятный, вежливый - все сделал, проверил, помог разобраться. Качество интернета от Киевстар очень хорошее - мы на данный момент довольны. спасибо!

5

Женя· 09-02-2021

Удобно что одна оплата и за интернет и за телефон

3

Елена· 18-01-2021

На новый год - телевидение "лягло", постоянно подтормаживает., постоянно приходится перезагружать или роутер или телевизор. Архив телеканалов всего лишь 7 дней., меню ТБ неудобное, что бы посмотреть программу определенного канала надо заходить на этот канал. Интернет норм.

1

Людмила· 14-01-2021

Был Воля провайдер,порекомендовали Киевстар, так как сказали самый лучший интернет, после подключения домашнего интернета Киевстар скорость вместо 100 есть 21,9 , звоню операторам, проблема так и не разрешена!!!! Они бы так исправляли неполадки как подключали!!!

2

Владимир· 09-01-2021

Уровень сервиса в представительствах просто ужасный

1

Светлана · 05-01-2021

Заявленное предложение отличается от фактического. Вместо 3 месяцев по 150 грн. меньше, чем за месяц я заплатила 260 грн.

1

Алексей· 03-01-2021

Заявленная скорость есть, но... Чинить поломку сначала 3 дня, потом 6, потом 9, а теперь уже 12 дней. В Киеве!!! Это ни в какие ворота. При этом внятно сказать, что сломалось не могут. За 4 месяца использования 1 поломка - 2 дня ремонта. И вот вторая - пока 12 дней. Кто угодно, только не этот киевстар.

5

Аноним· 01-01-2021

Всё хорошо. С момента подключения прошел месяц. Пока полёт нормальный до 70Мб держится скорость. В 4к разрешении можно спокойно смотреть видос и фильмы. Спасибо!

1

Татка· 26-12-2020

Г-но а не провайдер...ставят перед фактом и поднимают стоимость, ищу другого провайдера. Не рекомендую к ним подключаться!

1

Геннадий· 22-12-2020

Не соответствует цене, отношкение к клиентам неуважительное, отключаюсь

1

Сергей· 01-12-2020

Одесса. Каждый вечер скорость домашнего интернета скачет от 15 до 0,2Мбит. Не то чтобы видео посмотреть можно было... веб страницы не грузяться! Повелся на тариф "телефон+интернет", в надежде сэкономить. Думал будет хоть 50Мбит. Но не меньше же 1 Мбит!!! Издевательство за 150грн. До этого был интернет от Vega. Стабильно выше 90Мбит! А сейчас за 150 грн - оптика/гигабит.

4

Аноним· 01-12-2020

Такое такое такое такое

1

Эрик· 30-11-2020

Отвратительный провайдер, при очевидной проблеме на стороне провайдера месяц пытаются свалить всю вину на меня, месяц передвигают конечный срок моей заявки, спустя месяц сказали что у них проблем нет.

5

Аноним· 28-11-2020

Всё работает!!!! Всё супер!!!!

5

Покровск· 22-11-2020

Все отлично. Подключают очень быстро

1

Аноним· 22-11-2020

Скорость не соответствует. Не рекомендую этого провайдера. Очень плохо работает интернет. При чём менял несколько разных роутеров

1

Матвей· 20-11-2020

самый ужасный интернет, постоянные потери, а если не дай бог у вас что то случится и будет плохо работать, больше месяца чинила, так так и не справили, а денег нужно платить по тарифу, хоть больше месяца интернет не работал!

1

Николай· 13-11-2020

Гавно, как и весь киевстар. Постоянно виснет, скорость так себе. Но когда интернет пропадает и вы звоните в техподдержку, то там вам полчаса рассказывают, что у них всё работает, проблема в вашем оборудовании, и после проведения всех проверок оказывается, что оборудование работает нормально, то вам скажут, что у них есть трое суток на устранение проблемы. И если вы работаете удаленно, то сидите трое суток без интернета.

3

Аноним· 10-11-2020

В целом нормальный интернет только подключение не стабильно и часто падает скорость

1

undefined· 16-10-2020

Я два раза обращалась, но так и не перезвонили и не пришли. Ужасное отношение к клиентам

4

undefined· 13-10-2020

Периодически идет разрыв связи

5

undefined· 06-10-2020

Неплохой

5

undefined· 25-09-2020

Всё ок

5

undefined· 23-09-2020

Все ок

4

undefined· 10-09-2020

Пока нормально.

5

undefined· 10-09-2020

Спасибо

1

Владимир· 19-08-2020

После оформления всех документов и оплаты в отделении на следующий день отключен и мобильный и домашний интернет после обращения в течении 8 дней так и не подключен требуют дополнительной оплаты что не предусмотрено договором

4

Роман· 17-08-2020

В целом все отлично но бывают иногда проблемы с интернетом что есть критично для онлайн игры

1

Оксана· 17-08-2020

заказала подключение, пришел мастер не смог настроить по техпричинам Киевстара. Обещал 1-3 суток и будем с инетом. Едет третья неделя моих ожиданий. Уже дважды переоформляла заявку через оператора 466, в итоге игнор полнейший.

3

Володимир· 14-08-2020

Швидкість не відповідає заявлені.

5

Валерий· 11-08-2020

по моему адресу нет подключения

5

Роман· 07-08-2020

Мы очень довольны! Спасибо!!!

1

Жуковский Иван Николаевич· 24-03-2019

Скорость ниже в 3-5 раз ниже прошлого провайдера, тв вообще кал, более суток вообще отсутствовал и перерасчёт никто не сделал.

4

Oлександр Матвієнко· 17-01-2019

редко перезванивают. иногда приходится все сначала обсуждать, если оператор другой попадется

3

Шавонин Алексей Петрович· 23-05-2018

Скорость интернета Киевстар прыгает по спидтесту от 20 до 90. И бывает видео притормаживает. HD видео на ютубе скрипит.

3

Крохмальна Вікторія Вікторівна· 08-05-2018

Для мене був підходящий акційний тариф із заявленою швидкістю інтернета.Проте заявленої швидкості нема й половини.

3

Юрченко Юрий Юрьевич· 16-03-2018

При подачи моё заявление почемуто пропадало. сказали это ошибка системы

5

Панько Анжела Іванівна· 24-02-2018

скорость интернета,качество обслуживания

5

Кузь Любовь Алексеевна· 16-01-2018

Это известный провайдер.Пожелание более оперативно приезджать мастеру для проведения и установки .без переносов даты

2

Демко Дмитрий Владимирович· 29-09-2017

всё дорого, но по стабильности нет нареканий

4

Соя Каролина Робертовна· 29-09-2017

Спасибо специалисту за оперативное подключение.

5

Липатов Евгений Николаевич· 18-09-2017

До этого был подключен к Триолану. У Киевстара интернет не такой стабильный, иногда проседает немного скорость, нет выделенного IP. Но стоимость по акции 70 грн. вместо 150 грн. у Триолана это очень существенно. С регулярной стоимостью Киевстара 140 грн. лучше конечно Триолан.

3

Тьортих Сергій Валентинович· 16-09-2017

Провайдер неплохой , но обслуживающие мастера приходят не вовремя и не укладываються в сроки исправления неполадок из-за чего страдают клиенты и виновных не найдешь.

4

Болілий Сергій Михайлович· 01-09-2017

Чекав телефонного дзвінка від провайдера для підключення інтерету 3 дні, потім сам зателефонував два рази два дні поспіль для того, щоб моя заявка була прийнята на опрацювання.

4

Болілий Сергій Михайлович· 01-09-2017

Чекав телефонного дзвінка від провайдера для підключення інтерету 3 дні, потім сам зателефонував два рази два дні поспіль для того, щоб моя заявка була прийнята на опрацювання.

5

Дворядкина Марина Витальевна· 31-07-2017

Пользуюсь 1,5 месяца - пока что всем довольна. Интернет быстрый, подключили тоже быстро. Пользуюсь, не заморачиваясь

4

Зварич Александр Иванович· 22-06-2017

Да спасибо. И им и вам! Я ж не пейсатель

4

Сергей Анатольевич· 07-01-2017

в течение двух дней восстановили срезанный кабель.

1

Алексей Андреевич· 28-08-2016

Считаю чтоо Киевстар за 85 грн/мес может сделать скорость 100Мб/с или около того но не 20 Мб/с . У Ланет я получал за 55 грн/мес скорость 100Мб/с

5

Сергей Олегович· 28-08-2016

Несколько ниже скорость, нежели заявленная в тарифе. Зато нет сбоев.

5

Игорь Александрович· 06-07-2016

Специалист подключил нас быстро, все объяснил. Пользуемся уже второй месяц, все устраивает.

5

Василий Алесеевич· 27-06-2016

Разные сервисы опознают меня то в Кривом Роге, то в Харькове, что часто бывает неудобно. Например, Sinoptik.ua мне показывает погоду в КРивом Роге, а не в Киеве, основываясь, как я понимаю, на моем IP.

5

Анатолій Анатолійович· 01-06-2016

Очень доволен выбором провайдера. Довольно качественые услуги. Спасиба!

1

Андрей Витальевич· 06-04-2016

Ху***й провайдер смены в ближайшее время

5

Максим Андреевич· 05-04-2016

Все класс))

4

Максим Алексеевич· 30-03-2016

Не скажу что в восторге. Но вполне нормальный провайдер. Соотношение: цена - качество, в норме.

4

Светлана Владимировна· 28-03-2016

Подключили достаточно быстро,но были вопросы к человеку ,который подключал. Приехал за 2 часа до назначенного времени и самостоятельно начал подключением без моего присутствия...Дверь открыла бабушка,которая в этом не понимает,он молча прошел в комнату,молча включил личный ПК...как минимум-это не корректно . Мне перезвонил в ту минуту,когда я уже подошла к дому...Короче говоря ,человеку нужно было как можно быстрее сделать и уйти. Я все понимаю,но в таких случаях КЛИЕНТЫ указывают номер телефона и ФИО,с кем нужно держать связь.

5

Марина Валентиновна· 15-03-2016

замечаний нет

3

Тищенко Роман· 25-02-2016

Все в пределах нормы. При заявленных 50Мбит скорости download - соответствует, upload получается 20-30Мбит.

5

Роман Владимирович· 11-02-2016

хорошая услуга роутер и бонусы. Только роутер не очень хороший виснет периодически

5

Инна Леонидовна· 17-01-2016

Качественное обслуживание, в данный момент меня все устраивает.

4

артем анатольевичь· 23-12-2015

все хорошо

5

Алексей Валерьевич· 16-12-2015

Качественное подключение. Скорость хорошая, достаточная для просмотри фильмов и футбола. Доволен.

4

Владислав Олександрович· 16-11-2015

Киевстар - всегда заботится о своих абонентах! А что самое главное - проблемы с трафиком интернет бывают крайне редко, а если и бывают то очень опиративно устраняются.

5

Анна Васильевна· 03-11-2015

Спасибо за подключение

5

Ольга Михайловна· 31-10-2015

мне очень понравился сервис мне сразу же перезвонили , много раз уточняли время подключали и мастер пришел ровно в срок и все быстренько установил и наладил, и почти сутки у меня был интернет бесплатно, а потом только пополнила счет, удобно тем ,что счет можно пополнить через приват24 не выходя из дома! )))

5

Ольга Васильевна· 31-10-2015

Быстрый и качественный сервис! Рекомендую всем!

5

Валерий Николаевич· 10-03-2015

Система самообслуживания по короткому номеру от Киевстара не всегда функциональна. Общение с оператором это компенсирует. Реагируют аккуратно, перезванивают чтобы убедиться что проблемы клиента решены.

4

Галина Анатольевна· 06-03-2015

Нормально.Относительно не плохо.

4

Ольга Викторовна· 01-03-2015

В часы "пик" очень падает скорость интернета.Но в целом я довольна.Информационно-справочная служба качественно помогает справится с вопросами и неполадками. Спасибо!

5

Людмила Харитоновна· 26-02-2015

Квалифицированный технический персонал. Хорошая скорость.

5

Николай Васильевич· 05-02-2015

Все отлично

3

Юлия Анатольевна· 20-01-2015

Скорость установки - "плюс". Доброжелательность обслуживания не помешала бы - "минус".

3

Юрий Юрьевич· 17-01-2015

Вежливые люди. Приятное общение.

5

Анонимный пользователь· 09-01-2015

спасибо за оперативность быстро удобно информативно просто

2

Сергей Владимирович· 09-01-2015

Была бы альтернатива в Вишневом за теже деньги не подключил бы..Киевстар..

4

Александр Олегович· 28-12-2014

Парень с Киевстара молодец, приветливый, всё сделал быстренько. Инет не лагает, скорость нормальная.

4

Грицишин Володимир Вікторович· 23-12-2014

Швидкість не відповідає заявленій.

5

Тамара Александровна· 02-12-2014

Скорость меня вполне устраивает, (конечно немного меньше заявленной, возможно из-за того,что тест скорости делала вечером), фильмы онлайн на ура, без каких либо тормозов и зависаний. Спасибо киевстару за качественный интернет)

5

Михаил Александрович· 18-11-2014

Тяжело найти оператора , в режиме автоответчика по мобильному телефону, очень запутанно. А так все четко, нет претензий!

5

Дмитрий Викторович· 10-11-2014

Все было сделано быстро и качественно, за что говорю - спасибо.

5

Андрей Андреевич· 29-10-2014

Хороший интернет!

5

Инна Анатольевна· 07-10-2014

Несколько раз пропадало подключение, правда и восстанавливалось само собой. Приблизительно за последнюю неделю сбоев не было вообще. Претензий нет. Довольна. Спасибо!

5

Инна Анатольевна· 27-09-2014

Иногда связь обрывается, но потом восстанавливается самостоятельно. Спасибо!

5

Инна Анатольевна· 15-09-2014

Иногда обрывается соединение, но восстанавливается самостоятельно. Вообще, претензий нет. Спасибо!

4

Владислав Анатольевич· 13-09-2014

Качественный интернет, работает без перебоев. Огромное спасибо за бонусы.

5

Елена Александровна· 01-08-2014

Спасибо за оперативность.

5

Ольга Валериевна· 17-07-2014

Провайдер достоен рекомендаций.

5

Светлана Анатолиевна· 16-05-2014

провайдер хорошо работает благордарность

5

Анонимный пользователь· 16-05-2014

Всё устраивает.

5

Станислав· 15-05-2014

-

5

Иван Валериевич· 15-05-2014

понравилось, что этот провайдер есть в моем доме

4

Сологубов Олександр Анатолийович· 30-01-2014

ух

3

Николай Алексеевич· 19-11-2013

Хотелось бы более гибкого тарифа. Если пользуюсь - значит абонплата за день снимается. Далее три дня не пользуюсь - значит не снимается.

3

Андрей Александрович· 04-04-2013

Не сразу был предоставлен Wi-Fi роутер. Нужно было идти и самому его приобретать в сервисном центре. По началу работы интернет очень тормозил, что затрудняло им качественно и легко пользоваться. А так всё пока меня устраивает. Спасибо!

Вопросы и ответы о провайдере Київстар Домашній Інтернет

Да, можете. Для подключения не требуются документы владельца квартиры.

На данный момент провайдер Киевстар не предоставляет статический IP адрес.

Абонентская плата начисляется и списывается строго пропорционально дням. При подключении необходимо внести сумму равную полной абонентской плате. Далее она будет списываться ежедневно.

Договор публичный, присоединение происходит посредством регистрации через систему "мой киевстар".

Для аннулирования договора необходимо обратиться с паспортом в центр обслуживания клиентов. 

Вы можете приостановить получение услуги в любой момент. Сделать это можно с помощью системы самообслуживания "Мой Киевстар". Временно приостановить предоставление услуги «Домашний интернет» можно за 10 грн. Приостановить можно на период до 2 месяцев.

Роутер можно приобрести по акции. В свободной продаже роутеров нет.

Да. Провайдер Киевстар предоставляет услуги телевидения. Обратите внимание на тарифы с приставкой +ТВ.

Монтажники работают с понедельника по воскресенье, с 9:00 до 20:00.

Оплата производится на месте, после подключения, наличными мастеру. Дальнейшую оплату можно производить в личном кабинете у провайдера на сайте, в сети платежных терминалов или в ближайшем отделении банка.  

Смена тарифного плана осуществляется через личный кабинет. Так же можно сменить тариф позвонив на горячую линию Киевстар. Первая смена тарифа в календарном месяце всегда бесплатна, все последующие разы в том же календарном месяце по 10 грн.

Стандартное подключение происходит в течении 3 календарных дней. Срочное подключение происходит день-в-день и стоит 100 грн.

Услугой «Домашнее ТВ» можно пользоваться и без ТВ-тюнера:

1) на компьютере через веб-интерфейс

2) на планшете или смартфоне через приложения для Android и iOS

Приложения можно скачать в магазинах Android и iOS. Ищите по названию Домашнее ТВ / Домашнее ТВ / Home TV.

Чтобы подключить Домашнее ТВ на два телевизора, вам соответственно потребуется два ТВ-тюнера.

Вы можете оплачивать ежемесячно 30 грн за пользование технической платформой или приобрести ТВ-тюнер за полную стоимость. Первый вариант доступен абонентам, которые подключатся к тарифным пакетам «Удобный», «Оптимальный» или «Премиальный HD».

Услугу «Домашнее ТВ» можно заказать только вместе с услугой «Домашний Интернет» от Киевстар

Покрытие провайдера Київстар Домашній Інтернет

Интернет провайдер Київстар Домашній Інтернет обеспечивает максимальное покрытие, которое охватывает большую часть территории населенного пункта. Это позволяет воспользоваться услугами доступа в Интернет значительной части его населения. Здесь вы можете взглянуть на карту покрытия Київстар Домашній Інтернет.