Чому "ламається" інтернет, і як з цим жити?

"У цьому світі рано чи пізно ламається все" Наталія Велкова, Product Manager, Multitest. (На унікальність висловлювання не претендує)


Можливо, у вас збилися налаштування роутера. Або налаштування реальності. Так чи інакше, існує безліч варіантів, чому у вас не працює або гальмує інтернет. Дещо я вже піднімав у статті про мобільний інтернет, ще порцію "лякалок" ви отримаєте нижче.


Чому може не працювати інтернет? Від великого до приватного


Надання кінцевим користувачам інтернету – це велика і складна система з безліччю компонентів. Можливо, щось сталося у великого провайдера (перебої з напругою, нетипово висока навантаження, збій і т. д). Або хитра електроніка в черговий раз перехитрила нехитрих техніків. Або у вашого місцевого провайдера недостатньо компетентні техніки щось налаштовували і зламали, неправильно розрахували навантаження, не витримав вузол, обладнання «підвисли». Або у вашого локального провайдера світло вимкнулося, фокус не вдався з перенастроюванням мережі, хотів вимкнути сусіда, а помилково відключив вас.


А може бути, Може бути, прорвало каналізацію і затопило підвал у вашому будинку, пацюки прогризли кабель, або на нього впало дерево, бомжі вкрали обладнання, злісний електрик рубонув свіч з розетки і забрав ключі від даху, де коштує свіч.


Та й взагалі, будь-яке складне устаткування - це чорний ящик з магією.

- У вас мобільний телефон зависає? - Зависає. - Комп зависає? - Зависає. - Так от, мережеве обладнання теж зависає. Воно нічим не гірше ваших сучасних девайсів.


Це ДЕЯКІ з можливих причин. Навскидку.


Невже все так погано?


На жаль, біди відбуваються у всіх провайдерів. Інтернет "ламається" У ВСІХ. Просто у великих провайдерів є резервне живлення, дублюючі канали і цілодобовий моніторинг. У більшості випадків, клієнт просто не здогадується, що щось сталося. Але і ціна у таких провайдерів відповідна. А невеликі провайдери змушені обходитися тим набором устаткування і можливостей, які у них є. І дуже рідко можуть похвалитися оперативної і компетентної техпідтримкою.


Як з цим жити?


"Нескінченно хороший інтернет коштував би нескінченно дорого". (один хороший знайомий)


Ставитеся до відсутності інтернету філософськи. А якщо серйозно, то зрозумійте, що ІДЕАЛЬНОГО інтернету у вас не буде. Несподіванки можуть траплятися навіть з самими надійними системами.


1) Знайти кращого провайдера з доступних за вашою адресою. 2) Порівняти свої реальні потреби з витратами на інтернет.

  • Онлайн-відео гальмує і постійно переривається?

От вам привід доплатити 50 гривень і перейти на більш потужний тариф або підключитися до іншого провайдера.


  • У вас перестає працювати колл-центр на півгодини від падіння інтернету в офісній будівлі?


От вам привід доплатити N-ную суму і забезпечити виділений гарантований доступ.


3) Упевнитися, що ви користуєтеся сучасними технологіями, а не підключаєтесь до цих пір за яким-небудь Dial Up-у.


Краще керівництво до дії


Якщо у вас перестав працювати інтернет, кращим рішенням буде звернутися в службу техпідтримки. І з'ясувати, з якого боку проблема – з вашої або зі сторони провайдера. Проблема з вашої сторони трапляється досить рідко. До речі, за словами провайдера, все навпаки. Якщо інтернет гальмує постійно, підберіть нового більш надійного провайдера за вашою адресою. Переходьте за посиланням і ми вам обов'язково допоможемо.

Автори: Наталія Велкова, Олександр Бесєдін
© «MULTITEST.ME», при повному або частковому копіюванні матеріалу посилання на першоджерело обов'язкове.

Читайте також: