За рік з дня запуску першої версії Мультитеста(онлайн-сервіс підбору інтернет-провайдера, який відбувся 3 липня 2012 р., команда проекту змогла істотно змінити не тільки схему вибору провайдера, збільшити кількість доступних в каталозі компаній, але також зробити сервіс більш зручним для користувача покращити сайт і прискорити підбір тарифу, повідомляє IT Expert
Головна перевага нового сайту спрощена схема роботи сервісу. Вона дозволяє за 3 кроки знайти і вибрати підходящий інтернет і замовити підключення до нього. У першому кроці користувачеві потрібно ввести адресу свого будинку або вказати розташування на інтерактивній карті, і система сама визначить перелік провайдерів, і дозволить порівняти їх тарифи. Далі залишається тільки вибрати кращу пропозицію і залишить заявку на підключення.
Система сервісу сама пропонує користувачеві декілька оптимальних варіантів для підключення відповідно до його запиту. А для тих клієнтів, хто вже, наприклад, визначився з бажаним провайдером, але хоче вибрати кращий тариф, доступні функції зміни налаштувань видачі. Так користувач може порівнювати варіанти з усіх доступних за його адресою тарифів і компаній. . Керівник проекту Мультитест Артем Білодід зазначив, що з запуском нового сайту конверсія за заявками зросла в 2-2,5 рази.
Також, активно збільшується і кількість провайдерів, доступних в каталозі Мультитеста. Ще рік тому сервіс починав роботу всього з десятьма провайдерами бездротового інтернету, а зараз співпрацює з понад 40 провайдерів кабельного, бездротового та супутникового інтернету, які сумарно покривають абсолютно всю територію України. Серед них і локальні, і національні провайдери – «Укртелеком» (ОГО!), Київстар «Домашній інтернет», «Воля», Triolan, «Фрінет», Vega, МТС, Інтертелеком, Giraffe, FreshTel, PEOPLEnet, «Інтернетбум» і багато інших.
Для провайдерів співпрацю з «Мультитестом» виявилося вигідним. Так «Фрінет» (ТМ «О3») Лілія Богдан: «Якщо провайдер залучає нового клієнта самостійно за допомогою реклами, або робить дзвінки по адресній базі за допомогою колл-центру– відсоток підключень становить близько 60-70%. А відсоток підключень клієнтів, що прийшли за заявкою від «Мультитеста» – близько 90%. Це дуже хороший результат, і ми плануємо продовжувати співпрацю з сервісом».
З часу запуску бета-версії, сервісом «Мультитест» скористалися понад 370 тис. унікальних користувачів за 235 тис. адрес. Ідея сервісу спочатку базувалася на прозорість для користувачів.
Крім того, унікальність сервісу надають домовленості з провайдерами, завдяки яким користувачі можуть отримати можливість замовити ексклюзивні тарифи.
Тепер, користувач замість декількох днів, витрачених на перегляд сайтів провайдерів, може за 10 хвилин отримати кращий варіант. Це зручно і вигідно».
Команда проекту ставить перед собою амбітну мету – добитися, щоб до 2017 року сервіс використовували 5% всіх, хто підключається і перепідключається до інтернету в світі (а це за прогнозом – більш 7 млн. підключень в місяць). Згідно з бізнес-моделі, капіталізація бізнесу в такому випадку з урахуванням вступних досягла б $1 млрд.
Найближчі плани компанії – пошукова оптимізація сервісу, поліпшення його роботи, залучення не менше 50-ти нових провайдерів, а також запуск пілотної версії в Росії.
Опубліковано: IT Expert
Сподобалася стаття? Поділіться їй з друзями!