ЗМІ про нас. Компьютерное обозрение: За рік службою "Мультитест" скористалося понад 370 тис. осіб

12.07.2013

Газета "Компьютерное обозрение" розмістила на своєму сайті огляд минулому прес-конференції компанії Мультитест". Зокрема, у статті йдеться про презентації нової версії сервісу Мультитест. Тепер він дозволяє в режимі онлайн швидко підібрати інтернет-провайдера і оптимальний тариф для своєї адреси, враховуючи фактори покриття, швидкості і вартості.

"За рік з дня запуску Мультитеста, який відбувся 3 липня 2012 р., команда проекту змогла збільшити кількість доступних в каталозі компаній, а також зробити сервіс більш зручним для користувача – покращити сайт і прискорити підбір тарифу. Ще рік тому сервіс починав роботу всього з десятьма провайдерами бездротового інтернету, а зараз співпрацює з понад 40 провайдерів кабельного, бездротового та супутникового інтернету, які покривають всю територію України. Серед них і локальні, і національні провайдери – Укртелеком ОГО!, Київстар «Домашній інтернет», Воля, Triolan, O3/Фрінет", Vega, МТС, Інтертелеком, Giraffe, FreshTel, PEOPLEnet, Інтернетбум та інші.

Спрощена схема роботи сервісу дозволяє за три кроки вибрати підходящого інтернет-провайдера та замовити підключення до нього. На першому кроці користувачеві потрібно ввести адресу свого будинку або вказати розташування на інтерактивній карті, а система сама визначить перелік доступних провайдерів і дозволить порівняти їх тарифи. Потім залишається тільки вибрати кращу пропозицію і залишити заявку на підключення.

Для тих клієнтів, хто вже, наприклад, визначився з бажаним провайдером, але хоче вибрати кращий тариф, доступні функції зміни налаштувань видачі. Так користувач може порівнювати варіанти з усіх доступних за його адресою тарифів і компаній.

Керівник проекту Мультитест Артем Білодід зазначив, що з запуском нового сайту конверсія за заявками зросла в 2-2,5 рази.

З часу запуску бета-версії, сервісом Мультитест скористалися більш ніж 370 тис. унікальних користувачів за 235 тис. адрес.

Крім того, Мультитест – це не тільки сервіс підбору провайдера онлайн, але і послуга виїзного тестування інтернету з метою вибрати кращу пропозицію із всіх доступних. За визнанням представників Мультитест, з розвитком заміської інфраструктури її затребуваність тільки зростає.

Керівництво проекту поставило перед собою амбітну мету – добитися, щоб до 2017 року сервіс використовували 5% всіх, хто підключається і перепідключається до інтернету в світі (а це за прогнозом – більш 7 млн. підключень в місяць). Згідно з бізнес-моделі, капіталізація бізнесу в такому випадку з урахуванням вступних досягла б $1 млрд." - йдеться в статті


 

Сподобалася стаття? Поділіться їй з друзями!