Більшість провайдерів продають тільки підключення до інтернету і співвідношення швидкість/ціна в різних тарифних планах. Список додаткових товарів і послуг зазвичай виноситься в окремий прайс й існує сам по собі.
І щомісяця ви недоотримуєте додатковий прибуток з кожного клієнта.
Допродаж — це збільшення середнього чека, яке веде до збільшення найважливішого показника для вашого бізнесу (LTV – довічну цінність клієнта).
Кожний раз, коли клієнт контактує з вами по телефону або поштою, запропонуйте йому щось купити, але при цьому не нав'язуйте.Лояльність людини, яка купила у вас додаткові послуги вище. Чим вище лояльність, тим довше клієнт залишається з вами.
Дізнайтеся у потенційного клієнта, для чого конкретно йому потрібен інтернет, і чи можете ви задовольнити ще які-небудь потреби. Можливо, йому також потрібно IPTV або доступ до онлайн-кінотеатрам. Або високошвидкісний інтернет для онлайн-трансляцій. Виявляєте потреби, підвищуєте користь для клієнта, заробляєте більше грошей.
Апселл (Up-sell) — це продаж більшої кількості товару або більше дорогого продукту. Пропонуйте апселл на стадії вибору товару, коли клієнт визначився, чого він хоче і шукає найкращий варіант вирішення його проблеми. Визначте ключовий чинник прийняття рішення (якість, швидкість, вигідна в тривалому проміжку ціна і. т. д) і робіть апселл приблизно в 40-50% від первісної ціни покупки.
Більш дорогий і швидкий тариф, IPTV додатково до інтернету, платне підключення замість безкоштовного, супутникове замість 3g і так далі. Купи на таку-то суму і отримай бонус у подарунок.
Подумавши деякий час, ви зможете придумати десь з десяток апселлов, особливо якщо у вас достатня кількість доп. послуг для створення цінності для клієнта. Протестуйте та знайдіть найбільш ефективні.
Крос-клітинний (Cross-sell) — продаж супутніх товарів, що доповнюють основний товар.
Створюйте цілі лінійки продуктів: підключення до інтернету, підключення IPTV, доступ до онлайн-кінотеатрам, прямі трансляції спортивних змагань і т. д. Або ви можете кросселлить комплектуючі: підключення до інтернету + wi-fi роутер + приставка + (антивірусів, віндовс, офіс і т. д.)
Даунселл (Downsell) — продаж аналогічного товару за більш низькою ціною. Підходить для тих випадків, коли клієнт не готовий купувати за поточною ціною, але переваги отримання клієнта перекривають витрати на знижку. Або ж ви продаєте йому більш дешеву послугу, але маєте велику маржу.
Для інтернет-провайдерів дана стратегія підходить відмінно, так як у вас основним показником є LTV. Ви можете дозволити собі великі витрати на етапі залучення клієнта, щоб окупити його через кілька місяців і почати отримувати чистий прибуток.
Даунселлы добре резонують з українським менталітетом. Коли продавець допомагає клієнту заощадити гроші, клієнт відчуває турботу про себе і переймається довірою до продавця.
З допомогою скриптів ви легко зможете вивести клієнта на більш дорогий тариф або допродати додаткові послуги. Але пам'ятайте, все допродаж – це створення додаткової цінності для клієнта. Спроба продати людині те, що йому не потрібно, спочатку є провальною.
Яким клієнтам допродувати в першу чергу?З клієнтами, які подали заявки через Мультитест. Вони вже вибрали відповідний тариф, вам лише залишається показати їм ще більш вигідні умови або створити ще більше користі та цінності допомогу додаткових послуг.
Автор: Олександр Бесєдін Multitest.me
Сподобалася стаття? Поділіться їй з друзями!