Питання про бонуси і програми лояльності: коли, кому, де?

16.07.2015

Більшість програм лояльності провайдерів орієнтовані на залучення нових абонентів, а не на утримання і підвищення лояльності існуючих. Втім, це не заважає вам створити комплексну програму.


Які елементи варто використовувати?

1) Робота з рекомендаціями клієнтів.

Ви отримуєте трохи більше 50% клієнтів по рекомендації. Але чомусь одиниці провайдерів цілеспрямовано працюють з рекомендаціями власних клієнтів. На мій погляд, це самий недооцінений канал залучення клієнтів

Використовуйте акцію: "Приведи друга і отримай...". Це працює. Якщо клієнту подобається ваша послуга, він про неї розповідає. Дайте йому зрозуміти, що від його рекомендації виграють усі. Що йому ВИГІДНО розповідати про вас. Грошове заохочення, бонуси на рахунок, безкоштовний місяць інтернету або додаткові безкоштовні опції. Ваше завдання – створити активне співтовариство прихильників компанії, які розповідають про вас свого оточення і отримують бонуси або винагороду.


Найкращий партнер і продавець - це ваш клієнт

2) Робота над утриманням клієнта.

Я вже згадував про LTV – довічної цінності клієнта. Чим довше клієнт залишається з вами, тим більше ви заробляєте грошей. У середньому, клієнт залишається з одним провайдером 2-3 роки. При місячній платі у 100 гривень LTV одного клієнта складе 2400-3600 гривень.

Проблема в тому, що більшість провайдерів ніяк не працюють над утриманням і підвищенням лояльності клієнта. Тому до 20% клієнтів йде як тільки закінчується акційний період. І провайдери втрачають гроші.

Вибудувана програма лояльності потрібна для підвищення прибутку з кожного клієнта

Використовуйте в першу чергу бонуси за тривалість перебування вашим клієнтом. Тут ми говоримо про додаткові платні послуги, IPTV, онлайн-кінотеатри, інші додаткові сервіси, зменшення абонплати і т. д. Покажіть клієнтові, що ви цінуєте той факт, що він протягом тривалого часу залишається з вами. Ви показуєте своїм співробітникам кар'єрний ріст у вашій компанії. За аналогією покажіть клієнтський зростання для своїх абонентів.

Дайте зрозуміти, чому йому вигідніше цілий рік залишатися з вами, які умови його чекають далі. Покажіть, що при грі надовго він отримає КРАЩІ умови, які є на ринку. Аж до персонального менеджера, консультанта через 3 роки, якщо йому такий знадобиться.


3) Геймифицируйте процес.

Залучіть своїх абонентів спілкування в соц.мережах, дозвольте їм приймати участь у розробці нових продуктів і послуг. Залучіть їх в спілкування з вами, вивчайте своїх користувачів і давайте бонуси для найбільш активних. Дозвольте своїм клієнтам допомагати вам у розвитку вашої компанії.Дайте їм ігрову стратегію взаємодії з компанією. нехай вони виконують невеликі завдання, отримують бонуси


Хочете отримувати коментарі в соц.мережах – давайте невеликі бонуси за коментарі. Хочете, щоб клієнт переходив на більш швидкісні тарифи або брав додаткові послуги – покажіть йому вигоду і дайте бонус за правильну поведінку.


Сучасне покоління звикло до ігор, вони отримують рейтинги в таксі, грають в додатку в соц мережах, збирають бали в супермаркетах та інше. Вони грають у життя і хочуть бути першими. Дозвольте їм отримати досягнення та бали у вашій програмі лояльності.


Коли людина робить те, що вам потрібно, дайте йому невеликий бонус, похваліть його, винагородити його поведінку. Це принцип позитивного підкріплення. Створіть зв'язок – бажане дію – заохочення. Більш докладно розібратися з цією концепцією можна, прочитавши книгу "Ніколи не рычите на собаку" Карен Прайор.


Побудуйте програму лояльності на принципах позитивного підкріплення, і у вас будуть самі лояльні користувачі

Як тільки людина підключається до вашого провайдера, він повинен потрапляти в програму лояльності. Не робіть особливі умови для входу. Як тільки він став клієнтом, відразу ж дайте йому якийсь бонус і подякуйте за правильне рішення.


Що ми використовуємо в Мультитесте?

Наша розсилка сама по собі частину нашої програми лояльності. Ми навчаємо наших партнерів-провайдерів, так і користувачів, які користуються послугою підбору інтернету за вашим адресою.

Завдяки розсилці ми отримуємо нових партнерів, нові теми для розсилок, живу комунікацію і відгук ринку. Залишайтеся з Мультитестом, попереду ще більше корисної інформації для вашого бізнесу. Задавайте питання, ми з задоволенням на них відповімо:

Мультитест на Facebook: http://www.facebook.com/multitest Мультитест в Vkontakte: http://vk.com/multitest Мультитест на Google+ http://plus.google.com/+MultitestUa/ Мультитест у Twitter: https://twitter.com/multitestua




Автор: Олександр Бесєдін
© «MULTITEST.ME», при повному або частковому копіюванні матеріалу посилання на першоджерело обов'язкове.

Сподобалася стаття? Поділіться їй з друзями!