Для провайдерів

18.05.2012

Мультитест - перспективне джерело отримання нових абонентів

Користувачі вводять свою адресу, безкоштовно порівнюють тарифи провайдерів, залишають заявку на підключення. На відміну від реклами або прямих продажів, провайдери не несуть фіксованих витрат, а агентські виплати залежать від кількості залучених абонентів.

Що ми пропонуємо:

Ви надаєте нам інформацію про провайдера та вартості, а ми відображаємо її, коли відвідувачі сайту вводять адресу за вашим покриттю.

  1. В місяць у нас 80 000 110 000 відвідувачів і 1700 2400 заявок на підключення
  2. Заявки тільки по покриттю провайдера
  3. Оплата за дійсні заявки, від 0,5 абонплати
  4. Вище лояльність і термін "життя" - вибір відбувається серед декількох варіантів

Переваги співпраці з Мультитестом:

  1. Безкоштовна реклама по покриттю - заявку залишає тільки кожен 100-й відвідувач
  2. Готові заявки на включення - потрібно лише узгодити час виїзду майстра
  3. 40-60% заявок підключаються (при оперативному віддзвоні)
  4. Підсумкова вартість абонента в 2-3 рази нижче, ніж сумарно за витратами в інших каналах

Що потрібно для початку співпраці?


Зареєструватися

Як забезпечується конфіденційність інформації про покритті і абонентах?

Перед початком співпраці між компанією та провайдером може бути укладено агентський договір, в якому детально фіксуються всі умови співробітництва, в т. ч. зобов'язання і конфіденційність. Повне покриття провайдера недоступне відвідувачам сервісу. Так само можна обмежити кількість показів провайдера пошуку за день. Заявка потенційного абонента передається тільки одному провайдеру (але рідко клієнти просять відразу до кількох). Абоненти, що підключилися до провайдера через наш сервіс, ніколи не буде передано за нашої ініціативи іншого провайдера.

Якщо в заявці некоректні контактні дані будуть списані гроші?

Ні, якщо в заявці неправильний телефон (не вистачає цифр, або всі цифри однакові) - така заявка не підлягає оплаті. Так само не підлягають оплаті заявки поза заявленого провайдером покриття. Всі інші заявки підлягають оплаті, завдання провайдера - оперативно зв'язатися з клієнтом, домовитися про час виїзду, відповісти на питання і довести підключення до запуску абонента в мережі.

Залишилися питання? Напишіть нам на isp@multitest.ua або зателефонуйте 063 720-40-30 (пн-пт 10-18).

Сподобалася стаття? Поділіться їй з друзями!