Ми виділили основні причини відходу абонентів у новій статті. Також, ми розділили методи утримання абонентів – дорогі і не дуже.
Читати далі ...У цій статті обговорюємо застосування знижок у бізнесі провайдерів, їх складності і можливі варіанти надання.
Читати далі ...Чим більше однакових описів вашої компанії з'являється в мережі, тим НИЖЧЕ ваш основний ресурс опускається в пошуковій видачі. Деталі читайте в нашій статті.
Читати далі ...Бонус легко дати, але набагато складніше прорахувати його ефективність і окупність заздалегідь. Як мінімум, важливо розуміти, кому бонус дати, а кому краще не треба. Деталі читайте в нашій статті.
Читати далі ...Ви залучаєте абонентів з допомогою листівок? Так роблять багато провайдерів. Дізнайтесь із статті, як покращити ефективність листівок і виділятися серед конкурентів.
Читати далі ...Залучення клієнта – тільки початок шляху в отриманні прибутку. Коли ж абонент окупить вкладені в залучення інвестиції – читайте у статті від Мультитест.
Читати далі ...Грубі помилки колл-центру провайдера і як їх уникнути
Читати далі ...Як Мультитест пере бар'єри на ринку телекомунікацій
Читати далі ...Які питання хвилюють потенційних абонентів і з якими проблемами вони стикаються на сайтах провайдерів? Читайте в нашій статті.
Читати далі ...