Інтернет провайдер "LAN TRACE"
Ethernet/FTTx, Оптика/PON
Тарифи LAN TRACE
Назва | Швидкість | Вартість | |
---|---|---|---|
Тариф "Business Master" | до 50 Мбіт/сек |
599 грн/міс
300 ₴
за підключення | Перевірити покриття |
🔥 ФАЙНО для приватного сектора | до 100 Мбіт/сек |
339 грн/міс
800 ₴
за підключення | Перевірити покриття |
🔥 МЕГА для квартир | до 100 Мбіт/сек |
269 грн/міс
| Перевірити покриття |
СУПЕР для квартир | до 60 Мбіт/сек |
209 грн/міс
| Перевірити покриття |
ГАРНО для приватного сектору | до 35 Мбіт/сек |
259 грн/міс
800 ₴
за підключення | Перевірити покриття |
КЛАСНО для приватного сектору | до 60 Мбіт/сек |
309 грн/міс
800 ₴
за підключення | Перевірити покриття |
КРУТО для приватного сектору | до 200 Мбіт/сек |
439 грн/міс
800 ₴
за підключення | Перевірити покриття |
ГІПЕР для квартир | до 200 Мбіт/сек |
339 грн/міс
| Перевірити покриття |
Перевірте можливість підключення за адресою
Відгуки про провайдера LAN TRACE
Олександр
31/12/2024
Швидкість 5
Тарифи 5
Надійність 5
Обслуговування 5
Все добре працює ))))
Катя
9/5/2024
Швидкість 5
Тарифи 5
Надійність 5
Обслуговування 5
Мені подобається швидко бистро і чітко
Відповідь провайдера
17/6/2024
Дякуємо за Ваш відгук, чути думку наших клієнтів дуже важливо для нас! Обіцяємо надалі лише покращувати якість наших послуг.
Юрій
Перевірений відгук
28/4/2024
Швидкість 5
Тарифи 5
Надійність 5
Обслуговування 5
Користуюся послугами провайдера вже декілька місяців, ніяких нарікань немає. За час користування не було ніяких перебоїв, все працює добре. Рекомендую.
Відповідь провайдера
17/6/2024
Дякуємо Вам за відгук. Робимо все для того, щоб і надалі надавати якісний сервіс.
Тетяна
Перевірений відгук
4/3/2024
Швидкість 5
Тарифи 4
Надійність 4
Обслуговування 5
Вирішили підключитись, коли перестав працювати Київстар. Зв`язалися та підключили оперативно. Якістю інтернету задоволена. Буває трохи просідає, на 10-15 хвилин може пропасти коли погана погода. Але це не критично, перезавантажуємо і все працює. За період користування звертатися до технічної служби підтримки не довелося. Вже порекомендувала вас своїм друзям)
Відповідь провайдера
17/6/2024
Дякуємо за відгук та оцінку нашої діяльності. Нам дуже приємно що ви обрали компанією LanTrace.
Обіцяємо підтримувати високу якість сервісу та обслуговування!
Ігор
Перевірений відгук
26/2/2024
Швидкість 5
Тарифи 5
Надійність 5
Обслуговування 5
Все зробили швидко. Пояснили, що і як, підключили та підписали договір на місці. Інтернет працює добре, до служби підтримки звертатись не доводилося. Мені все подобається.
Відповідь провайдера
17/6/2024
Дякуємо вам за відгук. Нам дуже приємно, що ми змогли задовольнити всі ваші потреби. Обіцяємо й надалі підтримувати високу якість сервісу та обслуговування.
Аноним
23/2/2021
Швидкість 5
Тарифи 5
Надійність 5
Обслуговування 5
ЛанТрейс дуже хороший провайдер.Все відповідає заявленим критеріям.На зауваження реагують дуже швидко і якісно.Я б рекомендував цього провайдера для знайомих.
Відповідь провайдера
17/6/2024
Щиро дякуємо за залишений відгук! Будемо і надалі працювати на якість. З повагою команда LanTrace.
Elena
18/1/2021
Швидкість 1
Тарифи 1
Надійність 1
Обслуговування 1
Худший провайдер из всех возможных! Постоянно исчезает интернет ( около 5 раз в день, 2-3 раза в неделю). Оператор только извиняется, результата ноль. Надоело им уже звонить и говорить, поскольку каждый раз находят новые причины почему так: начиная от роутера ( проверили, оказалось с ним все хорошо), заканчивая атаками на них)))) .
Изначально когда читала негативные отзывы о них думала заказные, оказалось нет. Положительные отзывы о провайдера - заказные!!!!
Пс. Да, свой отзыв копирую)
Відповідь провайдера
19/1/2021
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук, він дуже важливий для нас. Дана ситуація не є нормою, на жаль, зросли випадки кібератак в сторону нашого провайдера, ми робимо все можливе для нормалізації даної ситуації.
Тихон
Перевірений відгук
25/9/2020
Швидкість 5
Тарифи 5
Надійність 5
Обслуговування 5
Яна
Перевірений відгук
20/8/2020
Швидкість 5
Тарифи 2
Надійність 2
Обслуговування 2
Слишком часто проблемы с интернетом для такой абонплаты. И неприятное не квалификационное обслуживание на горячей линии.
Відповідь провайдера
17/6/2024
Нам шкода, що у вас склалась така думка. Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб кожен Абонент отримував якісні послуги нашої компанії.
Будемо вдячні, якщо ви напишите нам в особисті повідомлення, ми обовʼязково вирішимо питання. Дякуємо.