Ваші абоненти насправді не розуміють, як ви будуєте мережу, і ставите їм інтернет.
Не розуміють, що ви надаєте послуги в збиток перші півроку. Все, що вони розуміють, що не треба багато грошей, щоб протягнути кабель від горища до підвалу або квартири. Багато з них користуються акційними тарифами і перестрибують до іншого провайдера, як тільки закінчиться термін акції.
Насправді ж, крім підключення окремої квартири ви спочатку підключаєте будинок або цілий мікрорайон до вашої мережі. А це початкова інвестиція досить великої суми. Тому провайдера важливо розуміти, як швидко окупляться його інвестиції, і чи варто взагалі підключати той чи інший будинок.
LTV – довічну цінність клієнта
LTV (lifetime value) – це та кількість грошей, яка принесе ваш абонент за весь час користування вашими послугами. Це один з найбільш важливих показників для провайдера.
Припустимо, клієнт платить вам 150 грн. в місяць, а термін користування послугами вашої компанії в середньому складає 36 місяців. LTV = 150*36 =5400 грн. Розуміючи, скільки всього грошей абонент принесе за період своєї "життя" ви можете визначити, скільки грошей ви готові витратити, щоб "купити 1 клієнта" з допомогою інструментів залучення.
Абоненти не хочуть платити за підключення
Реальна вартість підключення абонента далеко не 100-150 грн. в місяць. Але люди не готові платити 1000-2000 гривень одразу, щоб окупити витрати на підключення. Тому вони йдуть назустріч користувачам і надають інтернет «у розстрочку», щоб покрити первинні витрати і потім отримувати прибуток. Може бути, з часом ринок зміниться, але поки що саме так. У середньому, витрати на залучення клієнта починають окупатися через 5-7 місяців.
Розглядайте кожен будинок як окрему бізнес-модель
Будівництво мереж не повинно бути сумбурною діяльністю. Це математична модель для досягнення виняткових результатів. Перш ніж зайти в черговий будинок або мікрорайон, провайдер повинен відповісти на ряд запитань і прорахувати вірогідну прибутковість подібної кампанії
Також враховуйте, коли новий провайдер заходить в район, інші провайдери готові давати тим абонентам, що приходять розривати контакти всякі плюшки, аж до піврічного безкоштовного користування інтернетом.
Є так звані «прокляті будинку», які дуже складно зайти. В якомусь будинку або бізнес-центрі певний провайдер домовляється з власником, що буде єдиним постачальником інтернету. І платить окремо за це. І поки у всіх в окрузі дешевий і швидкий інтернет, люди страждають від локальної монополії.
У цьому випадку можна або знайти людину, яка приймає рішення по цьому будинку і перебити ціну, або створити групу активних мешканців і домагатися справедливості, демократії, швидкого та доступного інтернету.
Важливо, щоб клієнт приймав рішення про підключення свідомо
Контролюйте своїх менеджерів з продажу. Перегляньте їх мотивацію: щоб вони отримували не за кількість нових клієнтів, а за якість. Велика кількість людей, які підключаються по акції, по закінченню терміну усвідомлюють, що отримали не ту послугу, яку хотіли, і відключаються. А ви як провайдер втрачаєте можливість окупити витрати на залучення клієнта і майбутній прибуток. Не так важливо, скільки у вас буде клієнтів, важливо, щоб вони не відвалювалися через півроку.
Усвідомлені абоненти від Мультитеста
Платформа Мультитест допомагає абонентам порівняти всі доступні варіанти і усвідомлено вибрати кращу пропозицію. Після підключення до вибраного провайдера подібні клієнти довше залишаються з ним і приносять більше прибутку.
Читайте також:
Сподобалася стаття? Поділіться їй з друзями!
Зроблено з в